    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Fri, 27 Aug 2021 11:12:04 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Logowanie Getin
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 27 sierpnia 2021 o 18:03:49 UTC+2 TomN napisał(a):
    > Dawid Rutkowski w

    > Kto tak NAPISAŁ?
    >
    > Ja właśnie wypowiedziałem via net, a kochanie już nie może, bo nie
    > wpuszczają do konta, pomimo, że od ca 10 lat jeden telefon do autoryzacji
    > działał dla obu kont.
    > Takie hasło "lokata na NOWE Środki" połączyło dwa konta z jednym telefonem
    > pod całkowitą kontrolą... PinG-PonG, tyle, że nie codziennie ;P
    >
    > No cóż, to drugie i tak bezpłatne, bo tylko dla lokat było, więc miesiąc
    > minie i się przepisze numer via infolinia do drugiego i papa!

> [...]

    Ciekawe, może wypowiedzenie to takie traumatyczne zdarzenie, że triggerują się
    przeszukiwania bazy, których normalnie się nie robi?
    To tak jak miałem z US - jak złożyłem o zwrot VAT za materiały budowlane, to się
    wzięli za analizę PITa i musiałem im donieść umowę na najem pola żony, za które
    dostawała zawrotne 100zł rocznie...

    Hmm, ja mam wszędzie numer telefonu służbowego (swojego nie mam). Dobrze, że nie mają
    tego jak sprawdzić (uwaga na plusbank - choć numer w orange).