  • 1. Data: 2009-02-04 13:30:57
    Temat: Który szwajcarski bank otworzy konto Polakowi?
    Od: Sheen <z...@v...pl>

    Czy znacie jakiś szwajcarski bank, w którym osoba z Polski może otworzyć
    konto drogą pocztową i który nie wymagałby wysokiego depozytu (do 1000 EUR)?
    Sprawdzałem już Swissquote, ale tam nie ma obsługi on-line i żeby
    wypłacić pieniądze trzeba wysyłać formularze.

  • 2. Data: 2009-02-04 15:19:16
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 4 Lut, 08:30, Sheen <z...@v...pl> wrote:
> [...]
    > Sprawdzałem już Swissquote, ale tam nie ma obsługi on-line i żeby
    > wypłacić pieniądze trzeba wysyłać formularze.

    Zadaj to pytanie tutaj:

    http://forum.polacy.ch/

    a dokladniej tu:

    http://forum.polacy.ch/viewforum.php?f=4

    Zazwyczaj sympatyczni. Zazwyczaj odpowiadaja. :)