  • 1. Data: 2009-02-04 11:44:30
    Temat: przeniesienie karty na podstawie wyciagu do millenium - sciema
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    Jak ktos chce przenosic a nie ma stalej pracy a prowadzi (zaczał) to niech w
    ogole sie nie fatyguje :)
    Ja rozpoczalem dopiero DG wiec wiadomo ze bez zaswiadczenia i oswiadczenia
    moge conajwyzej
    to zrobic o czym powiedzialem Pani na infolinii, ale procedura przyznanai
    byla ta sama co przy normalnym staraniu sie o karte. Czyli wklepanie do
    systemu i czekanie na opinie.
    Powiedzialem ze moze byc dokladnie ten sam limit co na mBankowej karcie, ale
    bank oferty dla mnie nie mial. Oczywiscie moglem podac planowany sredni
    dochod, ale podalem tylko ostatnia fakture ktora na koneic miesiaca
    otrzymalem 1 tys, choc w nastepnym moze byc i prawdopodobnie bedzie kilka
    tysiecy.
    Mam wiec nauczke, nie wolno byc szczerym i podawac nalezy w takim przypadku
    planowany zysk.

  • 2. Data: 2009-02-04 19:43:50
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Wed, 4 Feb 2009 12:44:30 +0100
    "Kotlet mielony" <w...@d...mnie> wrote:

    > Jak ktos chce przenosic a nie ma stalej pracy a prowadzi (zaczał) to
    > niech w ogole sie nie fatyguje :) (...)

    Teraz to już chyba standard, że przenoszeniowe eldorado i rolowanie
    limitów się na razie ukróciło.

    Xenocide