  • 11. Data: 2008-11-20 09:33:59
    Temat: Re: Konto oszczednościowe >7%
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    getin daje dla kwot >10000zl 7%

  • 12. Data: 2008-11-20 09:36:55
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 20 Nov 2008 09:11:55 +0000 (UTC), autor napisał(a):

    > ok, karte zawsze mozna zastrzec.

    Było nie zamawiać, karta nie jest obowiązkowa.

    > Jest wypukła?

    Płaska, mają spersonalizowane i nie.

    --
    Kojer

  • 13. Data: 2008-11-20 09:45:22
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    RobertS pisze:

    > eurobank 7,07% - praktycznie jest to zwykłe konto, ale oprocentowanie ma
    > niezłe ;-)

    Nie jest czasem w promocji tylko do stycznia?

  • 14. Data: 2008-11-20 09:59:21
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Szymon" <n...@o...pl> wrote in message
    > getin daje dla kwot >10000zl 7%

    jestes w bledzie oproc 7% od 1zl

    Rachunek TOP - oprocentowanie zmienne
    http://www.depozyty.getinbank.pl/oprocentowanie.html
    oprocentowanie w skali roku
    7,00%

    Opis produktu >
    Zwiń <
    Rachunek TOP
    Krótki przegląd cech

    a.. Brak minimalnej kwoty na rachunku
    b.. Oprocentowanie niezależne od wysokości salda na rachunku
    c.. Możliwość zabezpieczenia kredytu - bez utraty oprocentowania
    d.. Dowolna ilość pełnomocnictw
    e.. Ciągłość lokowania Twoich pieniędzy - umowa zawierana jest na czas
    nieokreślony
    f.. Atrakcyjne, zmienne oprocentowanie
    g.. Możliwość dowolnych wpłat na rachunek

  • 15. Data: 2008-11-20 09:59:54
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > jestes w bledzie oproc 7% od 1zl

    Dane z ich strony:
    http://www.getinbank.pl/475.php

    najwyrazniej sami nie widza co oferuja...

  • 16. Data: 2008-11-20 10:05:36
    Od: " autor" <n...@N...gazeta.pl>

    anki mają konta oszczędnościowe z oprocentowaniem >7%.

    > Getin, -7% a jak zalozysz bezplatny ROR w wersji internetowej to z
    > oszczednosciowego mozesz przelewac na ror ile razy chcesz bez oplat, a potem
    > z ror przelewem dalej do innego banku. Sam mam na razie tylko ROR do
    > zakladania u nich lokat ale teraz pewnie trzeba otworzyc rach oszcz. bo
    > podwyzszyli ostatnio na nim % do 7.

    da sie tam zalozyc konto internetowe przez internet (w calosci przez kuriera)?
    Bo ja za cholere takiejopcji nie widze, a zaden konsultant do mnie nie
    zadzwonil choc wyslalem taka prosbe

  • 17. Data: 2008-11-20 10:20:43
    Od: Brzezi <u...@e...net.pl>

    czw, 20 lis 2008 o 09:59 GMT, otrov napisał(a):

    > Token jest do wyboru:
    > - bezpłatny na komórkę (java)
    > - płatny breloczek.
    >
    > IMHO to lepsze rozwiązanie niż SMS'y bo nie musisz na nic czekać i nie
    > jesteś uzależniony od zasięgu sieci tylko od razu wklepujesz numer z tokena.
    >
    > Ja korzystam i jestem bardzo zadowolony.

    Zapomniales o jeszcze jednym wyborze, brak jakiegokolwiek tokena..., mozna
    nie miec w o gole tokena, tylko wtedy ucierpi na tym nasze bezpieczenstwo
    :)

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@e...net.pl ][ Czemu w Wachacku, w kosciele sa takie ]
    [ Ekg: #3781111 ][ dziury w posadzce? ]

  • 18. Data: 2008-11-20 14:11:53
    Od: "Zyga" <z...@w...pl>

    Użytkownik "kuba" <k...@k...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie jest czasem w promocji tylko do stycznia?

    wygląda na to że to 7,07% to tylko promocja do 31 stycznia
    http://www.eurobank.pl/binsource?docId=10706&paramNa
    me=BINARYOBJ_FILE&index=6&language=PL

    pzdr
    Zyga

  • 19. Data: 2008-11-20 14:15:37
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 20 Nov 2008 15:11:53 +0100, Zyga napisał(a):

    > wygląda na to że to 7,07% to tylko promocja do 31 stycznia
    > http://www.eurobank.pl/binsource?docId=10706&paramNa
    me=BINARYOBJ_FILE&index=6&language=PL

    Promocja promocją a bank i tak w każdej chwili może przecież zmienić TOiP.
    Więc jaka to róznica?

    --
    Kojer

  • 20. Data: 2008-11-20 15:45:58
    Od: Brzezi <u...@e...net.pl>

    czw, 20 lis 2008 o 18:12 GMT, Krzysztof napisał(a):

    > Podejrzewam, ze tylko mozna otworzyc to konto w placowce i chyba nic
    > ostatnio nie zmienili. zakladalem 2 moze 3 lata temu i bardzo powoli sie to
    > odbywalo, po wszystko trzeba bylo pofatygowac sie do oddzialu drugi raz;
    > login oraz karte z kodami wielokrotnymi.

    Czy przez internet sie da? to nie wiem.
    W placowce trwa to 15-20 minut, wypelnia sie wniosek, tzn wlascwie mila
    pani wszystko spisuje, ja musialem tylko zlozyc kilka podpisow, dostalem
    karte z kodami odrazu do reki, musialem tylko jakis tydzien czekac, az
    przyjdzie poczta haslo do sysmeu transakcyjnego.
    W placowce tylko raz bylem i tyle mnie widzili :)

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@e...net.pl ][ ]
    [ Ekg: #3781111 ][ - Hej ulani, konie w dlon. ]