  • 31. Data: 2008-11-26 12:34:42
    Temat: Re: Konto oszczednościowe >7%
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 26 Nov 2008 13:10:22 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Jak rozumiem -- teraz każde tam onlineowe ma 7.07 niezależnie od chwili zakładania.

    Tak, do końca promocji lub kolejnej zmiany TOiP.

    --
    Kojer

  • 32. Data: 2008-11-26 14:15:59
    Temat: dziwactwo: rozbity dzban(e)k.pl
    Od: k...@o...pl

    www.dzbank.pl

    dziwactwo nad dziwactwami: 11,5% przy opłacie 35,00zł

    czyli pierwsze 4487zł pracuje na podatek i na tę opłatę, następne na Ciebie.
    opłaca się w wypadku kwot wielkich. Jeśli 100.000 to tam i nie trzeba nic wtedy
    kombinować, pilnować aliora z nocnymi, zakładać 200 rachunków w BZWBK itd itp.

    przy małych kwotach dno kompletne albo i wielka strata

  • 33. Data: 2008-11-27 20:32:43
    Od: " finder24" <f...@N...gazeta.pl>

    > Tak, tylko ktos pisal, ze w lukasie na tym koncie odsetki naliczane sa co
    > kwartal... hehehe :)

    To fakt, ale przy zamykaniu konta dostajesz te odsetki. One Ci nie przepadaja,
    wiec nie ma strachu.

    finder24