  • 11. Data: 2021-12-26 13:03:07
    Temat: Re: Konto Jakże Osobiste
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-12-26 o 12:59, PiteR pisze:
    > in <news:61c84929$0$558$65785112@news.neostrada.pl>

    > Nie przewalutują. Idzie EUR do konta EUR

    No to konto jest walutowe czy złotówkowe?
    Bo żaliłeś się, że tylko PLN.

  • 12. Data: 2021-12-26 13:07:40
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:61c859fa$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    user cef pisze tak:

    > No to konto jest walutowe czy złotówkowe?
    > Bo żaliłeś się, że tylko PLN.

    otwierasz jakie chcesz konta z głownych walut.
    Ja mam PLN EUR GBP

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 13. Data: 2021-12-26 13:33:42
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-12-26 o 13:07, PiteR pisze:
    > in <news:61c859fa$0$518$65785112@news.neostrada.pl>

    > otwierasz jakie chcesz konta z głownych walut.
    > Ja mam PLN EUR GBP

    Ze zwykłej ciekawości pytam jak to działa?
    Jest inny numer rachunku dla każdej waluty czy jakieś subkonta?

  • 14. Data: 2022-02-21 13:23:18
    Od: Wiktoria Gut <g...@g...com>

    środa, 29 grudnia 2021 o 11:09:20 UTC+1 Pete napisał(a):

    > To zrób tak jak ci radził Dawid. Otwórz Alior kantor a potem zamknij w
    > cholerę konta w banku.
    >

    > --
    > Pete
    Nastroje dotyczące prowadzenia firmy w nadchodzącym czasie w kontekście biznesowym są
    zróżnicowane:53% menedżerów ma negatywne nastawienie, a 40% jest pozytywnie
    usposobiona. Przeważają nastroje niekorzystne. Dotyczy to firm małych i średnich.

    https://www.fxmag.pl/artykul/badanie-lewiatana-dla-6
    9-malych-firm-pogorszyly-sie-warunki-prowadzenia-biz
    nesu