  • 1. Data: 2021-12-26 01:27:00
    Temat: Konto Jakże Osobiste
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Konto Jakże Osobiste w Alior Banku

    Miesięczna opłata za prowadzenie rachunku
    0 zł / 10 zł

    opłaty unikniesz, jeżeli:
    zapewnisz miesięczne wpływy na konto w wysokości min 1500 zł

    może wiecie czy przelew w euro się liczy?

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 2. Data: 2021-12-26 08:00:14
    Temat: Re: Konto Jakże Osobiste
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-12-26 o 01:27, PiteR pisze:
> [...]
    >
    > opłaty unikniesz, jeżeli:
    > zapewnisz miesięczne wpływy na konto w wysokości min 1500 zł
    >
    > może wiecie czy przelew w euro się liczy?

    A w banku nie wiedzą?

  • 3. Data: 2021-12-26 10:02:11
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:61c812fd$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    user cef pisze tak:

    > A w banku nie wiedzą?

    najpierw pytam specjalistów

  • 4. Data: 2021-12-26 10:23:25
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, PiteR.
    On 26.12.2021 10:02 you wrote:

    > in <news:61c812fd$0$525$65785112@news.neostrada.pl> user cef pisze
    > tak:
    > najpierw pytam specjalistów

    A to konto jest prowadzone w EUR?

    --
    Pete

  • 5. Data: 2021-12-26 10:34:27
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:61c83492$0$24048$65785112@news.neostrada.pl>
    user Pete pisze tak:

    > A to konto jest prowadzone w EUR?

    srodki sa w PLN EUR GBP

    chyba można wybrać konto default

    zadzwonię w poniedziałek
    w PL to chyba dzień roboczy
    ale chyba marne szanse na euro

  • 6. Data: 2021-12-26 10:45:24
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-12-26 o 10:02, PiteR pisze:
    > in <news:61c812fd$0$525$65785112@news.neostrada.pl>

    > najpierw pytam specjalistów

    Ha, ha - i każdy będzie miał co innego do powiedzenia.
    Wpływ to wpływ. Co jest w regulaminie?
    Pewnie nie czytałeś.

  • 7. Data: 2021-12-26 10:52:31
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:61c839b4$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    user cef pisze tak:

    > Ha, ha - i każdy będzie miał co innego do powiedzenia.
    > Wpływ to wpływ. Co jest w regulaminie?
    > Pewnie nie czytałeś.

    nie, prawdzili twardziele nie czytają instrukcji :)

    ale przedwczoraj przeczesałem internet i wszyscy mówią
    że tylko PLN

    a tu chcę się pożalić kurwa dlaczego tylko PLN ;)

  • 8. Data: 2021-12-26 11:30:42
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, PiteR.
    On 26.12.2021 10:52 you wrote:

> [...]
    > nie, prawdzili twardziele nie czytają instrukcji :) ale przedwczoraj
    > przeczesałem internet i wszyscy mówią że tylko PLN

    A kto ci broni przelać 400EUR na NRB w PLN?

    > a tu chcę się pożalić kurwa dlaczego tylko PLN ;)

    Bo PLN jest walutą tego kraju?

    --
    Pete

  • 9. Data: 2021-12-26 11:51:21
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-12-26 o 10:52, PiteR pisze:
> [...]
    >
    > ale przedwczoraj przeczesałem internet i wszyscy mówią
    > że tylko PLN
    >
    > a tu chcę się pożalić kurwa dlaczego tylko PLN ;)

    Już Ci Pete napisał. Przecież jak przewalutują przelew w walucie,
    to wpływ będzie już w PLN.

  • 10. Data: 2021-12-26 12:59:01
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:61c84929$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
    user cef pisze tak:

    > Już Ci Pete napisał. Przecież jak przewalutują przelew w walucie,
    > to wpływ będzie już w PLN.

    Nie przewalutują. Idzie EUR do konta EUR

    no nic

    Trzeba się pozbyć Aliora. 180zł rocznie za trzymanie
    powietrza to niech sobie w kapcie wsadzą.