  • 1. Data: 2010-04-09 13:09:11
    Temat: Karta inteligo, bankomat PKO
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Czy w tej chwili można wypłacić kasę debetówką Inteligo z bankomatu PKO
    BP?

  • 2. Data: 2010-04-09 13:15:34
    Temat: Re: Karta inteligo, bankomat PKO
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    grup dyskusyjnych:hpn8tn$ms5$...@n...onet.pl...
    > Czy w tej chwili można wypłacić kasę debetówką Inteligo z bankomatu PKO
    > BP?

    A skąd pomysł, że nie można? Jaki miałby istnieć mechanizm takiej
    niemożności?

  • 3. Data: 2010-04-09 13:23:01
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2010-04-09 15:15, MarekZ wrote:
> [...]
    > grup dyskusyjnych:hpn8tn$ms5$...@n...onet.pl...
    >
    > A skąd pomysł, że nie można? Jaki miałby istnieć mechanizm takiej

    http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,77495
    69,Problemy_techniczne_PKO_BP__Ludzie_bez_dostepu_do
    .html

    "PKO BP ma duże problemy techniczne. Od południa nie działało Inteligo i
    iPKO. Ludzie mieli też problem z korzystania z bankomatów. Doszło do
    awarii systemu komputerowego banku. PKO BP zapewnia, że robi wszystko,
    żeby ludzie mogli znów korzystać ze swoich pieniędzy."

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 4. Data: 2010-04-09 13:33:50
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-04-09 15:15, MarekZ pisze:
    > A skąd pomysł, że nie można? Jaki miałby istnieć mechanizm takiej
    > niemożności?

    W radiu mówili, że całe PKO BO padło (w sensie nie działa).

    Co dziwne ja dzisiaj trzy razy chciałem wypłacić gotówkę w placówce
    Alior, to raz była jakaś przerwa systemowa, a później system nie działał.

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2010-04-09 13:38:16
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Mithos" <f...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > Co dziwne ja dzisiaj trzy razy chciałem wypłacić gotówkę w placówce Alior,
    > to raz była jakaś przerwa systemowa, a później system nie działał.

    Od rana ze 4 razy wywalały mi się notowania w Aliorze, nie dało się też
    zawierać transakcji, dobrze że DM BRE działał.

  • 6. Data: 2010-04-09 13:53:52
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-04-09 15:38, MarekZ pisze:
    > Od rana ze 4 razy wywalały mi się notowania w Aliorze, nie dało się też
    > zawierać transakcji, dobrze że DM BRE działał.

    Tyle, że akurat ja potrzebuję pobrać większą gotówkę, a niestety nie da
    się. Dupa nie bank.

    --
    Mithos

  • 7. Data: 2010-04-09 19:41:49