  • 1. Data: 2010-04-09 13:50:21
    Temat: Alior tez ma problemy
    Od: perszing <t...@j...moj.adres.email.pl>

    Witam,

    W okolicach poludnia za przykladem PKO BP Alior rowniez mial problemy w
    dostepie do konta przez bankowosc internetowa.

    Przyznam, ze przerwy techniczne Aliora zaczynaja mnie irytowac. Nie
    pamietam zeby mBanku byly takie problemy.

    Ale ciekawe jest, ze w tym samym czasie dwa banki maja podobny klopot.
    Moze ktos probuje "polozyc" bankom systemy informatyczne i mu sie udalo
    dopasc te 2 ofiary? :)

    --
    www.ogloszenia.krakow.pl

  • 2. Data: 2010-04-09 17:30:48
    Temat: Re: Alior tez ma problemy
    Od: AG <a...@g...com>

    On 9 Kwi, 15:50, perszing <t...@j...moj.adres.email.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Ale ciekawe jest, ze w tym samym czasie dwa banki maja podobny klopot.
    > Moze ktos probuje "polozyc" bankom systemy informatyczne i mu sie udalo

    W Aliorze to normalka, w PKO raczej zdarza się taki psikus dwa razy na
    rok...
    Też mnie to bardzo irytuje dlatego powoli myślę nad zmianą banku.

  • 3. Data: 2010-04-09 20:09:25
    Od: perszing <t...@j...moj.adres.email.pl>

    > W Aliorze to normalka, w PKO raczej zdarza się taki psikus dwa razy na
    > rok...
    > Też mnie to bardzo irytuje dlatego powoli myślę nad zmianą banku.

    Wlasnie znowu jest przerwa techniczna. Czyzby nie naprawili tego co im
    sie popsulo w poludnie? Za taka kulture bankowosci to ja dziekuje :)

    --
    www.ogloszenia.krakow.pl

  • 4. Data: 2010-04-09 23:58:34
    Od: Michal_Ko <m...@n...org>

    perszing pisze:

    > Wlasnie znowu jest przerwa techniczna. Czyzby nie naprawili tego co im
    > sie popsulo w poludnie? Za taka kulture bankowosci to ja dziekuje :)

    Może w KOŃCU ktoś się weźmie za te problemy- mam nadzieję, że Aliorowi
    zbrzydła już łatka banku, który ma "fajny system ale rzadko działa"...
    Te ostatnie awarie są mocno żenujące i aż dziw bierze, że nie da się
    tego systemu skonstruować tak, żeby funkcjonował jakoś stabilnie.
    Dopiero co były problemy z wyciągami- ten bank nie umie przetrwać dwóch
    tygodni bez awarii systemu?

    Kto jest tam za to odpowiedzialny?

    Michał

  • 5. Data: 2010-04-10 09:42:16
    Od: Erazmus <j...@g...com>

    On 10 Kwi, 01:58, Michal_Ko <m...@n...org> wrote:

    > Kto jest tam za to odpowiedzialny?

    Donald Tusk ;) A tak poważnie zawsze myślałem że system Aliora
    budowany od podstaw będzie działał lepiej i sprawniej niż łatany
    przestarzały system innych banków a tutaj całkowita "niespodzianka".

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 6. Data: 2010-04-10 10:19:20
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > budowany od podstaw będzie działał lepiej i sprawniej niż łatany
    > przestarzały system innych banków a tutaj całkowita "niespodzianka".

    może za krótko go testowano?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2010-04-10 11:06:07
    Od: AG <a...@g...com>

    On 10 Kwi, 12:19, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > może za krótko go testowano?
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > RobertS

    Moim skromnym zdaniem zatrudnili programistow/administratorow po
    studiach bez wiekszego doswiadczenia i dlatego wlasnie takie cyrki sie
    dzieja. Wkurza mnie strasznie ich chwalenie sie tym ze maja najlepsza
    bankowosc internetowa wg jakiegos tam czasopisma. Moim zdaniem to
    jedna wielka sciema i pewnie zaplacili im za takie 'wyroznienie'. Bo
    przeciez niemozliwoscia jest dostania takiego wyroznienia za system
    ktory lezy po kilkanascie godzin w tygodniu... parodia i tyle.

  • 8. Data: 2010-04-10 11:31:41
    Od: Michal_Ko <m...@n...org>

    AG pisze:

    > Moim skromnym zdaniem zatrudnili programistow/administratorow po
    > studiach bez wiekszego doswiadczenia i dlatego wlasnie takie cyrki sie
    > dzieja.

    Tylko Twoim skromnym zdaniem tak zrobili. W rzeczywistości jest tak, że
    stworzenie i (zapewne) opiekę nad systemem "wyoutsourcowano" do
    ComArchu, a że to:
    a) ComArch
    b) W ogóle "oursourcing"

    To mnie w sumie nie dziwi taki a nie inny obrót spraw.

  • 9. Data: 2010-04-10 11:37:50
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam
    W dniu 2010-04-10 13:31, Michal_Ko pisze:

    > Tylko Twoim skromnym zdaniem tak zrobili. W rzeczywistości jest tak, że
    > stworzenie i (zapewne) opiekę nad systemem "wyoutsourcowano" do
    > ComArchu, a że to:
    > a) ComArch

    Proponuje wpisac w googlach "Informatyczna biedronka". To troche moze
    wyjasnic niezorientowanym.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 10. Data: 2010-04-10 13:45:46
    Od: Michal_Ko <m...@n...org>

    Marcin pisze:
    > Witam

    > Proponuje wpisac w googlach "Informatyczna biedronka". To troche moze
    > wyjasnic niezorientowanym.

    No a to swoją drogą... tym niemniej nie oceniałbym ComArchu tak
    "jednoznacznie".