  • 1. Data: 2010-04-08 20:51:37
    Temat: Euro -> PLN, jak sprzedawac "bezgotowkowo"?
    Od: Przemek <p...@g...com>

    Witam,
    prowadze dzialalnosc gospod. (KPiR) i zagraniczny klient placi mi co
    miesiac w euro na konto walutowe w mbanku. Nie mam czasu na wybieranie
    gotowki w bankomacie za granica (mam mozliwosc poprzez karte do konta
    walutowego). Kurs skupu w mbanku jakis rewelacyjny nie jest.
    Czy jest jakis sensowny sposob na transfer euro na pln? (rozchodzi sie
    o kwoty okolo 10tysE/miesiac, biegac "z dewizami" po kantorach mi sie
    nie chce)
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 2. Data: 2010-04-08 21:02:34
    Temat: Re: Euro -> PLN, jak sprzedawac "bezgotowkowo"?
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 08 Apr 2010 13:51:37 -0700, Przemek napisał(a):

> [...]
    > jakis sensowny sposob na transfer euro na pln? (rozchodzi sie o kwoty
    > okolo 10tysE/miesiac, biegac "z dewizami" po kantorach mi sie nie chce)

    Załóż konto w Alior banku i włącz dla niego autodealing. Z tego co było
    na grupie to całkiem ciekawa usługa i kursy powinny być zdecydowanie
    lepsze niż w mBanku.

    Xenocide

  • 3. Data: 2010-04-08 21:04:04
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Am 08.04.2010 22:51, Przemek wrote:
> [...]
    > Czy jest jakis sensowny sposob na transfer euro na pln? (rozchodzi sie
    > o kwoty okolo 10tysE/miesiac, biegac "z dewizami" po kantorach mi sie

    Moze:

    https://www.walutomat.pl/

    ?

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 4. Data: 2010-04-08 21:07:27
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Przemek" <p...@g...com> wrote in message
    u.googlegroups.com...
> [...]
    > Czy jest jakis sensowny sposob na transfer euro na pln? (rozchodzi sie
    > o kwoty okolo 10tysE/miesiac, biegac "z dewizami" po kantorach mi sie

    Zalozyc rach EUR i PLN np. w Aliorze, uruchomic sobie autodealing i kursy
    beda lepsze niz standardowe z mBanku.

  • 5. Data: 2010-04-08 21:16:30
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Przemek wrote:

> [...]
    > Czy jest jakis sensowny sposob na transfer euro na pln? (rozchodzi sie
    > o kwoty okolo 10tysE/miesiac, biegac "z dewizami" po kantorach mi sie

    kazdy dobry kantor przy kwotach rzedy 10keur da ci polhurtowe ceny
    i przelew na konto. poza kantorem jest jeszcze autodealing w aliorze.
    nie wiem jak w autodealu firmowym, ale w detaliczncym kurs zalezal
    od wolumenu waluty (im wiekszy, tym mniejszy spread) i przy wolumenie
    rzedu ~40kpln kurs byl zblizony do notowan EFIX-a.

  • 6. Data: 2010-04-08 22:38:35
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-04-08, Przemek <p...@g...com> wrote:
> [...]
    > Czy jest jakis sensowny sposob na transfer euro na pln? (rozchodzi sie
    > o kwoty okolo 10tysE/miesiac, biegac "z dewizami" po kantorach mi sie

    Alior Bank, zakładasz konto + autodealing. Płaci się za to 35 zł / m-c,
    ale zysku w kursie w stosunku do mbankowego będziesz miał na kilkaset
    zł.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl