  • 11. Data: 2008-11-12 17:20:09
    Temat: Re: KONTO Z LWEM Direct - Konto w ING
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    Użytkownik "Ferol" <f...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:gfevq1$jv0$1@news.onet.pl...
    > mogą być być podane w sposób nieuczciwy lub wręcz jako informacja
    > wprowadzająca w błąd!!!

    Tabela Opłat i Prowizji jest na stronie i, jeśli tylko potrafi się czytać ze
    zrozumieniem, wszystkie opłaty można pojąć.

  • 12. Data: 2008-11-12 18:06:58
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "corner" <c...@i...TOTEZpl> napisał w
    wiadomości news:gff3c1$4pg$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "Ferol" <f...@t...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Tabela Opłat i Prowizji jest na stronie i, jeśli tylko potrafi się czytać
    > ze zrozumieniem, wszystkie opłaty można pojąć.
    niby jest :-p

    jednak ja przed założeniem konta w danym banku
    zawsze się dopytuję o jakieś dodatkowe opłaty

  • 13. Data: 2008-11-12 18:09:06
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "zautor" <n...@g...pl> napisał
    w wiadomości news:gfe7kf$vk$1@inews.gazeta.pl...

    > nie bierz karty debetowej, sposob ujecia jej w tabeli oplat to czyste
    > oszustwo (wprowadza w blad , powinno byc 2 zl na miesiac / 0 zl* lub po
    > prostu 2 zł * ), co miesiac przez trzy lata bedziesz musial wydac
    > conajmniej
    > 100 zl by nie placic za nia.

    Wziąć musi, nie da się otworzyć tego rachunku bez karty. Następnego dnia
    (nie da się tego samego) kartę może zamknąć. Opłata się nie pobierze, chyba
    że giga-pechowo trafi w przełom miesięcy.

    marekz

  • 14. Data: 2008-11-13 08:09:48
    Od: Pete <n...@n...com>

    zlotowinfo pisze:
    > Użytkownik "Ferol" <f...@t...pl> napisał w wiadomości
    > przelewy, konto bez karty - nic nie zapłaciłem

    2 PLN jeśli nie zrobi się wymaganego obrotu kartą. Z karty można
    zrezygnować, ale by ING nie pobrał opłaty za pierwszy miesiąc, trzeba w
    tym miesiącu ten obrót wykonać.

    --
    Pete

  • 15. Data: 2008-11-13 09:38:19
    Od: "Sagittarius" <z...@i...pl>

    > bardzo dziękuje za informacje, które są naprawdę cenne

    Czasem niech Ci się nie zachce wpłacić jakiejś kasy na to konto w Oddziale
    :)

    Trochę to kosztuje

    Pzdr.
    KZ