  • 1. Data: 2008-11-11 20:01:22
    Temat: Moneybookers- limit ilościowy transakcji kartą
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam
    Mam pytanie dotyczące moneybookers - czy istnieje ilosciowy limit transakcji
    "załadowania" pieniedzy z karty kredytowej na dobę?

    Pozdrawiam

    Marcin Dominiak

  • 2. Data: 2008-11-12 12:14:41
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "Marcin Dominiak" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
    > Witam
    > Mam pytanie dotyczące moneybookers - czy istnieje ilosciowy limit
    > transakcji
    > "załadowania" pieniedzy z karty kredytowej na dobę?

    Moneybookers -> My Account -> View limit.

    Jeszcze masz limity ustalane przez wydawcę karty - dzienny limit wypłat. -
    Bo pamiętaj że MB obciąża kartę jako wypłata gotówkowa, nie jako transakcja
    bezgotówkowa (no i do tego dochodzi brak podpadania pod GP na karcie, itd.
    itd.). Nie jestem w stanie stwierdzić, czy Moneybookers zawsze tak robi; u
    mnie to jednak była norma (i dlatego używam kart debetowych do MB).

    k.