  • 1. Data: 2008-11-11 22:06:39
    Temat: Eurobank - kredyt gotówkowy na 6.9%
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Dostałem jakiegoś maila (spam onetowy), że w Eurobanku dają kredyt
    gotówkowy na 6,9%. RSO 11,94% czyli w sumie całkiem nieźle (zwłaszcza
    jeśli ktoś ma pieniądze i np umieści je na lokacie 8-9% to wtedy realne
    koszty kredytu są 3-4%).

    Dodatkowo przez pierwsze 3 miesiące nic się nie płaci, co również jest
    IMO mocno fajne.

    To tak dla informacji dla ludzi, których to interesuje :)

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2008-11-11 22:22:13
    Temat: Re: Eurobank - kredyt gotówkowy na 6.9%
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Mithos wrote:
    > Dostałem jakiegoś maila (spam onetowy), że w Eurobanku dają kredyt
    > gotówkowy na 6,9%

    tak, tylko prezesowi zapewne.

    . RSO 11,94% czyli w sumie całkiem nieźle (zwłaszcza
    > jeśli ktoś ma pieniądze i np umieści je na lokacie 8-9% to wtedy realne
    > koszty kredytu są 3-4%).

    Wyjaśni mi jak jest sens brania kredytu, wsadzenia go na lokate i
    placenia za to 4%?

  • 3. Data: 2008-11-11 22:52:04
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    witek pisze:
    > tak, tylko prezesowi zapewne.

    Zawsze masz w zwyczaju cytowac polowe wypowiedzi ?

    > Wyjaśni mi jak jest sens brania kredytu, wsadzenia go na lokate i
    > placenia za to 4%?

    Taki, ze mozna uzyc pieniedzy gdy bedzie ku temu potrzeba.

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2008-11-11 23:06:26
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Taki, ze mozna uzyc pieniedzy gdy bedzie ku temu potrzeba.

    to możesz skorzystać z kredytu w KO, jak nie korzystasz to nie
    płacisz...bez sensu brać kredyt i wpłacać go na lokatę ze
    stratą...totalny bezsens ;-(

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2008-11-11 23:08:16
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS pisze:
    > to możesz skorzystać z kredytu w KO, jak nie korzystasz to nie
    > płacisz...bez sensu brać kredyt i wpłacać go na lokatę ze
    > stratą...totalny bezsens ;-(

    Nie mowie, ze to ma jakis sens, mowie ze to jest jakas mozliwosc.

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2008-11-11 23:13:50
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > to możesz skorzystać z kredytu w KO, jak nie korzystasz to nie
    > płacisz...bez sensu brać kredyt i wpłacać go na lokatę ze stratą...totalny
    > bezsens ;-(

    Pozwolę sobie się nie zgodzić. Można chcieć mieć potencjalnie do dyspozycji
    więcej środków niż jest dostępnych z kredytu odnawialnego, na zasadzie
    czekania na okazję inwestycyjną. Ja na przykład dokładnie tak postąpiłem
    biorąc kredyt gotówkowy z ING na efektywnym oprocentowaniu 14,4% i
    bilansując nim linię z oprocentowaniem obecnie 10,8%. W międzyczasie ta
    różnica oprocentowań zwróciła mi się już wielokrotnie kilkoma ruchami ttych
    środków. Zamiast bilansować linię (gdyby była już zbilansowana innymi
    środkami) mogłem to wrzucić na konto oszczędnościowe, choć wtedy marża
    procentowa byłaby nieco wyższa.

    Uważam, że Mithos bardzo dobrze myśli, a nie tam żaden bezsens. ;-)

    marekz

  • 7. Data: 2008-11-11 23:27:12
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Mithos wrote:

    > Zawsze masz w zwyczaju cytowac polowe wypowiedzi ?

    mam w zwyczaju wycinac zbedne rzeczy.
    a czego nie zrozumiales?

    > Taki, ze mozna uzyc pieniedzy gdy bedzie ku temu potrzeba.

    BEZ SENSU.

  • 8. Data: 2008-11-12 02:07:27
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    > Dostałem jakiegoś maila (spam onetowy), że w Eurobanku dają kredyt
    > gotówkowy na 6,9%. RSO 11,94% czyli w sumie całkiem nieźle

    > To tak dla informacji dla ludzi, których to interesuje :)

    proponuję spróbować uzyskać kredyt na takich warunkach i dopiero informować
    bo to jest papka marketingowa.

    pzdr,
    dkzzzzzzz,

  • 9. Data: 2008-11-12 07:37:07
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 12 Nov 2008 00:08:16 +0100, Mithos napisał(a):

    > Nie mowie, ze to ma jakis sens, mowie ze to jest jakas mozliwosc.

    LOL^2

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 10. Data: 2008-11-12 07:55:18
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Mithos pisze:
    >
    > Nie mowie, ze to ma jakis sens, mowie ze to jest jakas mozliwosc.

    Murowany faworyt na cytat roku,
    nie myślałeś czasem o robieniu kariery w polityce?;-)))