  • 1. Data: 2009-02-11 08:16:00
    Temat: KK dla osoby bezrobotnej
    Od: " c...@W...gazeta.pl" <c...@N...gazeta.pl>

    Ktory bank wydalby mi KK - jestem osoba bezrobotna, nie mam zadnych dochodow
    ale mam odlozone srodki w banku?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-02-11 08:18:55
    Temat: Re: KK dla osoby bezrobotnej
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Ktory bank wydalby mi KK - jestem osoba bezrobotna, nie mam zadnych dochodow
    > ale mam odlozone srodki w banku?
    >
    > pozdrawiam

    żaden = nie masz zdolności kredytowej, a ofert karta za lokatę chyba już
    banki nie oferują...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2009-02-11 08:27:11
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 11 Lut, 09:18, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > żaden = nie masz zdolności kredytowej, a ofert karta za lokatę chyba już
    > banki nie oferują...
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > RobertS

    Oferują - Nordea, Pekao SA.

  • 4. Data: 2009-02-11 08:38:20
    Od: " c...@W...gazeta.pl" <c...@g...pl>

    Wiesz coś moze o podstawowych warunkach otrzymania takiej KK ?

  • 5. Data: 2009-02-11 08:43:47
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    faktycznie, Nordea ma taką ofertę ;-)
    http://www.nordea.pl/10002

    jeżeli działa to tak jak kiedyś to aby uzyskać kk należy założyć w banku
    depozyt o wysokości min. 120% wartości limitu karty (podałem wartość
    jaka była kiedyś w BPH lub/i Multibanku)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2009-02-11 08:44:22
    Od: k...@o...pl

    On 11 Lut, 09:18, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > żaden = nie masz zdolności kredytowej, a ofert karta za lokatę chyba już
    > banki nie oferują...
    także BZWBK, ale trzeba mieć (u nich) 200k..

  • 7. Data: 2009-02-11 08:45:27
    Od: k...@o...pl

    On 11 Lut, 09:38, " c...@W...gazeta.pl" <c...@g...pl>
    wrote:
    > Wiesz coś moze o podstawowych warunkach otrzymania takiej KK ?
    Zakładasz lokatę, bierzesz kartę.
    Zrywasz lokatę - tracisz kartę (ale może się uda w międzyczasie
    przenieść do innego banku)

  • 8. Data: 2009-02-11 08:48:02
    Od: " " <c...@g...pl>

    dziekuje :)

  • 9. Data: 2009-02-11 08:56:29
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "k...@g...pl" <k...@g...pl> writes:

    > Oferują - Nordea, Pekao SA.

    Czy karta kredytowa zabezpieczona lokata ma jakies zalety w stosunku
    do karty debetowej? Taniej wychodzi, czy jak?

    MJ

  • 10. Data: 2009-02-11 09:00:34
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    system jest taki, że bierzesz kk pod lokatę, korzystasz przez 3 m-ce i
    przenosisz ją do innego banku (na podstawie historii rachunku karty)...
    tym sposobem (jak dobrze pójdzie) to po 3. miesiącach masz i kasę z
    lokaty i kartę ;-)

    problem może być taki, że żaden bank nie będzie chciał wydać karty
    (nawet na podstawie historii z innego banku) osobie, która nie ma
    zdolności kredytowej

    inna metoda to wzięcie karty tam gdzie nie sprawdzają dochodów np. kk
    Carrefour z limitem do 500 zł, ale UWAGA na poświadczenie nieprawdy przy
    wypełnianiu wniosku!

    --
    pozdrawiam
    RobertS