  • 1. Data: 2009-02-11 07:54:56
    Temat: Czy zadłużenie wobec Polkomtela będzie gdzieś odnotowane?
    Od: Laszpa <m...@g...com>

    Witam,

    jako firma od listopada 2008 zalegałem wobec Polkomtela S.A. z
    zadłużeniem na kwotę ok. 40zł. Dług spłaciłem natychmiast po
    otrzymaniu informacji od firmy windykacyjnej (czyli ponad 3 miesiące
    od powstania zadłużenia).
    Moje pytanie: czy trafię do jakiegokolwiek rejestru dłużników i mogę
    mieć problemy z otrzymaniem kredytu hipotecznego?

    W firmie windykacyjnej otrzymałem informację, że do BIKu nie trafię,
    bo zadłużenie nie jest skutkiem kredytu. Z kolei niby do BIGu też nie
    (Biuro Informacji Gospodarczej), bo zadłużenie nie było większe niż
    200zł.

    Czy możecie potwierdzić powyższe? Z góry dziękuję za wszelkie
    wiarygodne informacje.

    Pozdrawiam,
    Wojtek