  • 1. Data: 2009-02-10 18:38:25
    Temat: Alior - blokady, rozliczenia transakcji kartą
    Od: Tomek Głowacki <t...@t...o2.pl-invalid>

    Witam,

    Czy ja jestem ślepy, czy nie ma w interfejsie żadnego podglądu
    zablokowanej kwoty z operacji kartowych, a same operacje pojawiają się w
    historii dopiero po 4 dniach? To u mnie tak, czy to tak globalnie
    działa? 4 dni to trochę dużo :( W takim Pekao to od razu wszystko było
    widać, fakt, ze potem nieco się tasowała historia po właściwym
    zaksięgowaniu, ale przynajmniej nie trzeba było liczyć wszystkiego na
    kartce, bo było widać... same salda to trochę za mało... heh.

    Pozdr,
    Tomek

  • 2. Data: 2009-02-10 19:18:27
    Temat: Re: Alior - blokady, rozliczenia transakcji kartą
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Tomek Głowacki wrote:

> [...]
    > zaksięgowaniu, ale przynajmniej nie trzeba było liczyć wszystkiego na
    > kartce, bo było widać... same salda to trochę za mało... heh.

    W przypadku debetówki - blokady widać wszystkie, natomiast na karcie
    kredytowej nie ma żadnych widocznych blokad. Co więcej - jest pozycja
    "suma blokad", która zawsze podaje wartość 0. :-)

    --
    MiCHA

  • 3. Data: 2009-02-10 19:49:46
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Tomek Głowacki pisze:
> [...]
    > zaksięgowaniu, ale przynajmniej nie trzeba było liczyć wszystkiego na
    > kartce, bo było widać... same salda to trochę za mało... heh.

    Zobacz w blokadach do rachunku, a nie do karty.

  • 4. Data: 2009-02-10 19:55:06
    Od: Tomek Głowacki <t...@t...o2.pl-invalid>

    Przemyslaw Kwiatkowski pisze:

    > W przypadku debetówki - blokady widać wszystkie, natomiast na karcie
    > kredytowej nie ma żadnych widocznych blokad. Co więcej - jest pozycja
    > "suma blokad", która zawsze podaje wartość 0. :-)

    U mnie niestety, nawet przy debetówce suma blokad 0,0 zł i nie bardzo
    wiem gdzie je ewentualnie podejrzeć.... KK jeszcze nie dotarła, więc nie
    wiem jak tam będzie.

    Pozdr,
    Tomek

  • 5. Data: 2009-02-10 19:59:18
    Od: Tomek Głowacki <t...@t...o2.pl-invalid>

    Wojciech Nawara pisze:
    > Zobacz w blokadach do rachunku, a nie do karty.

    Hm, no i jest. Ale zupełnie bez opisu, kwota, data, tyle... no szkoda,
    ale pewnie przy jakimś upgrade poprawią.

    Pozdr,
    Tomek

  • 6. Data: 2009-02-10 20:06:49
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 10 Lut, 20:55, Tomek Głowacki <t...@t...o2.pl-
    invalid> wrote:

    > U mnie niestety, nawet przy debetówce suma blokad 0,0 zł i nie bardzo
    > wiem gdzie je ewentualnie podejrzeć.... KK jeszcze nie dotarła, więc nie
    > wiem jak tam będzie.

    Blokady widać w szczegółach ROR-u.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 7. Data: 2009-02-11 21:14:00
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "Tomek Głowacki" <t...@t...o2.pl-invalid> wrote in message
    [...]
    > kartce, bo było widać... same salda to trochę za mało... heh.

    A ostatnio byles zadowolony... ;D