  • 31. Data: 2003-10-21 08:45:57
    Temat: Re: KK - czas na wybor ;).
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@w...pl> napisał:

    Witaj,

    > Swoja droga to tez się zastanawialem czy nie zrezygnowac ze wznawiania
    > KK VC Multi bo tyle ciekawego na rynku a tutaj się już nie wiele dzieje.

    Ja już swoje zdanie na ten temat wyraziłem powyżej ;->>

    IMHO dość ciekawe zmiany wprowadziło ... Millennium !
    http://www.prnews.pl/html.php/display?article=3416

    > KK mBanku rzeczywiscie jest atrakcyjna, wczoraj nawet ze zdziwieniem
    > zauwazylem, ze oprocentowana na 19% (bo konto ponad 6 mc).
    > Nie zebym miał ochote się w niej zadluzac :), ale zawsze przyjemniej jak
    > się pomysli, ze znany klient ma lepsze warunki.
    > No i jak placilem nia ostatnio w sklepie komputerowym to uslyszalem - "o
    > to, mBank takie ladne karty teraz wydaje ?" :D

    Ja chyba zmienię żeby mieć inny plastik ;D

    --
    Witek

  • 32. Data: 2003-10-21 09:58:04
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Witek"

    > Ja już swoje zdanie na ten temat wyraziłem powyżej ;->>
    >
    > IMHO dość ciekawe zmiany wprowadziło ... Millennium !
    > http://www.prnews.pl/html.php/display?article=3416

    nie wim po co odsylasz do tych informacji - tan ani razu nie wystepuje
    słowo "karta" lub "KK" !!!!!!!!!!
    w dodatku oferta M. jest do kitu bo rachunek jest oprocentowany na 0%
    *** blad ***

  • 33. Data: 2003-10-21 11:41:22
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "blad" <b...@W...pl> napisał:

    Użytkownik "Witek"

    > nie wim po co odsylasz do tych informacji - tan ani razu nie wystepuje
    > słowo "karta" lub "KK" !!!!!!!!!!

    "Millekonto (...) Prowadzenie rachunku jest bezpłatne dla Klientów, którzy
    spełniają przynajmniej jeden z warunków
    1. używają __karty kredytowej__ i miesięcznie realizują transakcje na łączną
    kwotę min.500 zł. (...)"
    "Millekonto Premium (...) Prowadzenie rachunku jest bezpłatne dla Klientów,
    którzy spełniają przynajmniej jeden z warunków:
    1. używają karty __kredytowej__ i miesięcznie realizują transakcje na łączną
    kwotę min. 1.000 zł (...)"
    ;P

    > w dodatku oferta M. jest do kitu bo rachunek jest oprocentowany na 0%

    A tu się zgadzam ;)

  • 34. Data: 2003-10-21 13:40:08
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam,

    > Żartujesz chyba.

    Nie. A po czym poznales?;) W zadnym pisemku od BZWBK ani ulotce nigdy nie
    bylo napisane, ze moze byc jeden wyciag do wielu kart.

    > Jeden wyciąg (dla wszystkich kart wydanych do
    > jednej umowy) jest bezpłatny. Bodajże 2 zł kosztuje _oddzielny_ wyciąg
    > dla karty dodatkowej.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 35. Data: 2003-10-21 18:48:15
    Od: Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>

    Użytkownik "Maciej Loret" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Nie. A po czym poznales?;) W zadnym pisemku od BZWBK ani ulotce nigdy
    nie
    > bylo napisane, ze moze byc jeden wyciag do wielu kart.

    I owszem, przypominam sobie, że kiedy kilka lat temu przymierzałem
    się do KK, to to było akurat dla mnie niejasne: czy będę płacił za mój
    wyciąg, jeśli na nim będą transakcje karty dodatkowej, czy tylko wtedy,
    gdy dla karty dodatkowej będzie oddzielny wyciąg. Ale szybko to
    wyjaśniłem (od czego jest w końcu informacja e-mailowa?). A już obecnie
    z TOiP wynika to dość jednoznacznie.
    Szkoda, że przyjąłeś założenie, że jak jest druga karta, to musi być
    drugi, oddzielny wyciąg i nie podrążyłeś tematu. Ale lenistwo :-)
    kosztuje.

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl