  • 1. Data: 2007-07-30 16:23:58
    Temat: Jaki bank w Białymstoku, kiedy mieszkam w Bielsku Podlaskim?
    Od: "leon a." <l...@g...pl>

    Podoba mi się Śląski "(można wpłacać i wypłacać, i wpłacać i wypłacać").
    Chciałbym mieć podstawową obsługę rachunku ROR przez net, móc płacić w
    necie za towary, a kiedy chcę podjąć gotówkę w bankomacie w Bielsku
    Podlaskim, to żeby prowizje były małe. NIECH KONTO BĘDZIE OPROCENTOWANE
    powyżej 1%!!! W banku BPH mam oprocentowanie 0,0007% czy jakoś tak (np. z
    2000 zł z procentów jest 0,07gr ).
    Zasugerujcie mi pomysły, bo do obrzydzenia zbrzydł mi bank BPH, więc
    przenosimy rodzinne dobraaa.

  • 2. Data: 2007-07-30 16:31:52
    Od: "Karoll" <k...@w...plNOSPAM>

    ,> Zasugerujcie mi pomysły, bo do obrzydzenia zbrzydł mi bank BPH, więc
    > przenosimy rodzinne dobraaa.

    POlecam vwbank. Bezpłatne wpłaty w kasie i wypłaty we WSZYSTKICH bmatach.
    Bezpłatne plewy

    jk

  • 3. Data: 2007-07-30 16:35:04
    Od: "leon a." <l...@g...pl>

    Dziękuję... dla mnie banki to metafizyka ;)

  • 4. Data: 2007-07-30 18:42:26
    Od: "Karoll" <k...@w...plNOSPAM>

    > Dziękuję... dla mnie banki to metafizyka ;)

    Z chęciom pomogę, bo jestem z białego

    jkolina

  • 5. Data: 2007-07-31 08:45:45
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "leon a."
> [...]
    > necie za towary, a kiedy chcę podjąć gotówkę w bankomacie w Bielsku
    > Podlaskim, to żeby prowizje były małe. NIECH KONTO BĘDZIE

    sprawdz jakiego banku masz w okolicy bankomaty, bo darmowość nie
    zależy od miasta ale od banku
    z pewnością jest u was PKO BP wiec proponuje rachunek i kartę INTELIGO
    tylko nie pkointeligo z RORem w pkobp ale zwykłe Inteligo
    www.inteligo.pl
    - jak robie zakupy internetowe to przeważnie uzywam ich karty a na
    subkoncie z ktorym ona wspolpracuje trzymam tylko tyle forsy ile mi na
    zakup potrzeba (reszta na innym subkoncie)
    *** blad ***

  • 6. Data: 2007-08-02 05:33:26
    Od: "Slavekk " <s...@N...gazeta.pl>

    leon a. <l...@g...pl> napisał(a):

    > Dziękuję... dla mnie banki to metafizyka ;)

    Akurat trafiłeś na grupowego głupka (jkolina), dla którego jedyny mozliwy
    bank to VWbank.
    Taki folklor...;-)

    Slawek