  • 1. Data: 2007-07-30 12:38:54
    Temat: Autoryzacja KK podpisem (mBank)
    Od: "Bogdan iBogdan" <b...@w...pl>

    Witam

    Niedawno robilem zakupy w Kauflandzie.
    Zaplacilem KK (mBank), ale rozkojarzona pani kasjerka nie chciala
    ode mnie podpisu, mysle sobie, zobaczymy co to bedzie...
    I co? i nic, autoryzacja poszla bez podpisu, kasa zeszla
    normalnie...
    Chyba ze kasjerka na koniec swojej pracy kapnela sie ze nie
    ma podpisu i sama cos naskrobala....

    A jesli nie - to po co te podpisy?

  • 2. Data: 2007-07-30 13:06:03
    Temat: Re: Autoryzacja KK podpisem (mBank)
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Bogdan iBogdan porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > normalnie...
    > Chyba ze kasjerka na koniec swojej pracy kapnela sie ze nie

    Po nic. Podpis jest na wyapdek jakbys chcial zlozyc reklamacje.
    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-07-30 13:21:05
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Bogdan iBogdan" <b...@w...pl> wrote in message

    > Chyba ze kasjerka na koniec swojej pracy kapnela sie ze nie
    > ma podpisu i sama cos naskrobala....
    >
    > A jesli nie - to po co te podpisy?

    Po nic.

  • 4. Data: 2007-07-30 13:45:28
    Od: Tomek <a...@s...w.stopce.pl>

    badzio napisał(a):
    > Patrze, patrze a tu Bogdan iBogdan porozsypywal nastepujace haczki:

    > Po nic. Podpis jest na wyapdek jakbys chcial zlozyc reklamacje.

    A gdyby złożyć reklamację, a na kwitku nie będzie podpisu, czy
    zostanie ona automatycznie uznana? :-)

    --
    Tomek malpa japko kropka info.

  • 5. Data: 2007-07-30 13:53:41
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 30.07.2007 Tomek <a...@s...w.stopce.pl> napisał/a:

    > A gdyby złożyć reklamację, a na kwitku nie będzie podpisu, czy
    > zostanie ona automatycznie uznana? :-)

    Generalnie tak.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 6. Data: 2007-07-30 14:37:25
    Od: "xXx" <n...@o...pl>

> [...]
    > ode mnie podpisu, mysle sobie, zobaczymy co to bedzie...
    > I co? i nic, autoryzacja poszla bez podpisu, kasa zeszla
    Ale to przecież od kasjerki zależy czy przejdzie autoryzacja. Ona powinna
    sprawdzić czy podpis się zgadza i wciska na terminalu przycisk że jest OK. Czyli
    może zatwierdzić bez podpisu, z zupełnie innym podpisem, albo od kogoś zupełnie
    innego niż na zdjęciu na karcie. No ale w razie czego to już będzie na nią.

  • 7. Data: 2007-07-30 14:58:51
    Od: ten <...@...org>

    To nie jest takie proste. Z jdnej strony jest duża szansa uznania
    reklamacji ale z drugiej idziesz na listę osób składających reklamację.
    Jeśli ktoś ma dużo reklamacji, to zaczynają patrzeć na niego
    podejrzliwie i trudniej uznają następne reklamacje. Może też bank
    rozwiązać z nim umowę o prowadzenie rachunku i mieć też trudność w
    dostaniu karty do innego rachunku w innym banku, dlatego nie należy tego
    nadużywać. Reklamacje transakcji kartowych, szczeg. internetowych, są
    traktowane jako zjawiska statystyczne a nie ściśle pod względem prawa
    jako słuszne i niesłuszne. Dlatego tak się z tym obchodzą.

  • 8. Data: 2007-07-30 15:03:57
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    Bogdan iBogdan pisze:
> [...]
    > ode mnie podpisu, mysle sobie, zobaczymy co to bedzie...
    > I co? i nic, autoryzacja poszla bez podpisu, kasa zeszla

    Kasjerka ma obowiązek sprawdzić zgodność podpisu z kartą. Jak teraz
    złożysz reklamację to powinni Ci oddać pieniądze, ale z Twojej strony
    będzie to kradzież.

  • 9. Data: 2007-07-30 18:24:07
    Od: "lwh" <...@v...pl>

    Użytkownik "xXx" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > może zatwierdzić kogoś zupełnie
    > innego niż na zdjęciu na karcie.

    Na ledwo widocznym zdjęciu karcianym to ludzie mają ukochanego, psa fafika ,
    to po co na nie patrzeć ?

  • 10. Data: 2007-07-31 07:21:31
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Mon, 30 Jul 2007 14:38:54 +0200, "Bogdan iBogdan"
    <b...@w...pl> wrote:

    >A jesli nie - to po co te podpisy?

    Dla Twojego bezpoieczeństwa. Jeśli masz transakcję na wyciągu, która
    nie jest Twoja - to sprzedawca musi pokazać kwit z Twoim podpisem. Nie
    ma? No to Ty masz kasę.

    --
    ___________/ GG: 3524356