  • 11. Data: 2005-07-23 15:54:11
    Temat: Re: Inteligowiec zielony w mBanku HELP!!!
    Od: "miecznik" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    seba kocik <s...@g...pl> napisał(a):

    > Wlasnie nosze sie z zamiarem przejscia z Inteligo do mBanku (eKonto)
    >
    > 1. Czy w mBanku tez moge miec 1 konto a na nim kilka rachunkow? Czy umowa w
    > tym wypadku jak w Inteligo jest jeden raz podpisywana czy papiery beda
    krazyc??
    > ?

    Możesz mieć: 1 eKonto, 1 izzyKonto, 3 eMaxy i 3 eMaxy+. Umowę podpisujesz
    raz, ale do każdego z osobna rachunku podpisujesz aneks.

    > 2. Sprawa bezpieczenstwa wyglada tak samo? czyli ssl, haselka jednorazowe?

    Hasełka jednorazowe jako lista haseł niezakrytych (nie jest to karta-zdrapka).

    Generalnie z mBanku jestem zadowolony. Ale plusem Inteligo jest szeroka sieć
    bankomatów bezprowizyjnych, czyli ok. 1800 urządzeń PKO BP. W mBanku
    natomiast masz 1100 urządzeń (bankomaty BZ WBK + Euronetu).

  • 12. Data: 2005-07-23 18:35:27
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@poczta[kropka]onet.pl>

    Użytkownik "seba kocik" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > 1. Czy w mBanku tez moge miec 1 konto a na nim kilka rachunkow? Czy umowa
    > tym wypadku jak w Inteligo jest jeden raz podpisywana czy papiery beda

    W sumie możesz mieć 1 ekonto, 4 emaxy, 1 emax+, 1 mbiznes konto i 1 izzy
    konto. Za każdym razem przyślą ci potwierdzenie otwarcia każdego konta.

    > 2. Sprawa bezpieczenstwa wyglada tak samo? czyli ssl, haselka jednorazowe?

    Tak.

    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oplaty.html

  • 13. Data: 2005-07-24 06:13:49
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    miecznik napisał(a):

    > Możesz mieć: 1 eKonto, 1 izzyKonto, 3 eMaxy i 3 eMaxy+. Umowę podpisujesz
    > raz, ale do każdego z osobna rachunku podpisujesz aneks.

    Żaden tam aneks.

  • 14. Data: 2005-07-24 08:23:41
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 23 Jul 2005 15:54:11 +0000 (UTC), "miecznik"

    >Możesz mieć: 1 eKonto, 1 izzyKonto, 3 eMaxy i 3 eMaxy+. Umowę podpisujesz
    >raz, ale do każdego z osobna rachunku podpisujesz aneks.
    Nie podpisujesz zadnych aneksow. Kolejne rachunki otwierasz
    telefonicznie a po paru dniach dostajesz poczta potwierdzenie otwarcia
    rachunku. Nie trzeba go podpisywac ani odsylac.

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum

  • 15. Data: 2005-07-25 19:57:36
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    r...@a...net.pl wrote:

    > Fri, 22 Jul 2005 21:17:17 +0200, w
    > <h...@4...com>, K.N. <l...@o...pl>

    > Tak. Z potencjalnym przebojami i utratą gotówki na losowy okres od 7 do 30 dni.

    Wiesz, trzeba być mocno pechowym zawodnikiem, inaczej ofermą ;-) żeby
    wpłatomat zepsuć.

    Ja do mbanku i multi wpłacam regularnie - 2-3 razy w tygodniu i zadnych
    sensacji (poza ochroną w arkadii, gdzie czasami przed zamknięciem trudno
    zdążyć.)

    MZ

  • 16. Data: 2005-07-26 10:58:34
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Mon, 25 Jul 2005 21:57:36 +0200, w <dc3g54$22$1@nemesis.news.tpi.pl>, Marcin
    Żyła <m...@m...com> napisał(-a):

    > Wiesz, trzeba być mocno pechowym zawodnikiem, inaczej ofermą ;-) żeby
    > wpłatomat zepsuć.

    W jaki sposób można go zepsuć?

    > Ja do mbanku i multi wpłacam regularnie - 2-3 razy w tygodniu i zadnych
    > sensacji (poza ochroną w arkadii, gdzie czasami przed zamknięciem trudno
    > zdążyć.)

    Cieszę się twoim szczęściem, ale wysil choć raz i zajrzyj na forum mbanku. Ja
    zajrzałem raz i podziwiam twoją odwagę (a raczej głupotę ;) ).
    Zresztą nagminne zacinanie się wpłatomatów to pół biedy, gorszy jest totalnie
    olewczy stosunek mBanku przy tego typu sytuacjach.

    BTW. W zeszłym tygodniu wpłatomat nie tylko nie wciągnął kasy, ale po chwili
    zawiesił się. :)) Ja powiedziałem facet w mKiosku -- proszę poczekać, zaraz sam
    się zresetuje :)).

  • 17. Data: 2005-07-26 21:07:30
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    r...@a...net.pl wrote:

> [...]
    > Zresztą nagminne zacinanie się wpłatomatów to pół biedy, gorszy jest totalnie
    > olewczy stosunek mBanku przy tego typu sytuacjach.

    Ta... a jak myśliszile jest tych błędnych operacji?
    Jedna na 600? jedna na 1000?

    Ilu jest tam tych poszkodowanych? W sztukach na miesiąc?

    > BTW. W zeszłym tygodniu wpłatomat nie tylko nie wciągnął kasy, ale po chwili
    > zawiesił się. :)) Ja powiedziałem facet w mKiosku -- proszę poczekać, zaraz sam
    > się zresetuje :)).

    No i jest to całkiem normalne. Każde normalne urządzenie ma
    zabezpieczenia ;-)

    A tak licząc - trzy wpłaty w tygodniu = 150 w roku.
    Czyli przy założeniu że coś się sypnie to mam od 4 do 6,5 roku średnio
    jedną błędną operacje.
    Czego ty chcesz? Ja akceptuje taki poziom awarii.
    I pamiętraj, że większośc z tych nieszczęśników nie doczytała instrukcji
    lub coś pokręciła.
    Normalnie rządzenie się tak często (1:1000) nie krzaczy.

    MZ

  • 18. Data: 2005-07-27 11:44:19
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 26 Jul 2005 23:07:30 +0200, w <dc68k8$fkg$1@nemesis.news.tpi.pl>, Marcin
    Żyła <m...@m...com> napisał(-a):

    > Ta... a jak myśliszile jest tych błędnych operacji?
    > Jedna na 600? jedna na 1000?
    > Ilu jest tam tych poszkodowanych? W sztukach na miesiąc?

    Myślę, że mBank dużo dałby gdyby to była 1/600.
    Myślę również, że awarii jest liczbowo mało, bo mało osób z tego korzysta.

    > Czyli przy założeniu że coś się sypnie to mam od 4 do 6,5 roku średnio
    > jedną błędną operacje.
    > Czego ty chcesz? Ja akceptuje taki poziom awarii.

    No to pozostaje pogratulować mBankowi klientów z tak niskimi wymaganiami (ale,
    ale, ja to już chyba kiedyś pisałem :)) ).

    > I pamiętraj, że większośc z tych nieszczęśników nie doczytała instrukcji
    > lub coś pokręciła.

    Wytłumacz mi jak można coś "pokręcić" we wpłatomacie? Włożyć siano zamiast
    pieniędzy? A może wsadzali monety?