  • 1. Data: 2005-07-22 17:50:55
    Temat: Nowy : Program do monitorowania konta mBank
    Od: "Radoslaw Krzyzan" <n...@n...non>

    Witam

    Kilka dni temu zakończyłem program umożliwiający monitorowanie konta mBank i
    powiadamianie o nowych przelewach za pomocą :
    1. Dymka obok zegara Windows
    2. eMaila
    3. SMS'a

    Częstotliwość monitorowania konta jest konfigurowalna, podobnie jak format
    wiadomości eMail, SMS . Do wyboru Data księgowania, Kwota, Nadawca, Saldo,
    Rodzaj operacji, Tytuł operacji i wiele innych .

    Wysyłanie SMS ze wzgledu na utrudnienia naszych operatorów realizowane jest
    za pomocą komercyjnej bramki w serwisie www.gsmservice.pl .

    Program może być zabezpieczony przed modyfikowaniem opcji przez osoby
    postronne za pomoca hasła .

    Zapraszam do testowania programu mBank Account Manager .

    http://www.communicator.pl/inne_programy.html

    --

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Radoslaw Krzyzan , pl.communicator@radek

  • 2. Data: 2005-07-23 20:46:42
    Temat: Re: Nowy : Program do monitorowania konta mBank
    Od: gollum <g...@p...onet.pl>

    > Kilka dni temu zakończyłem program umożliwiający monitorowanie konta mBank i
    > powiadamianie o nowych przelewach za pomocą :

    Nigdy, powtarzam, _NIGDY_ w zyciu nie podam zadnych danych dostepowych
    do konta bankowego w jakims programie lub gdziekolwiek indziej poza
    https://www.mbank.com.pl
    I w moim mniemaniu tylko głupek mogłby zachowac sie inaczej...

  • 3. Data: 2005-07-23 21:47:55
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    W odpowiedzi na wypowiedź <news:dbuabf$kue$1@atlantis.news.tpi.pl>
    autorstwa niejakiego gollum wyjaśniam co następuje:

    > I w moim mniemaniu tylko głupek mogłby zachowac sie inaczej...

    Święte słowa. Mnie to wygląda na jakieś zaproszenie do zamontowania
    sobie g... trojana!

    --
    Olgierd
    gsm: 502DEFUNK ||| JID: o...@j...org ||| gg: 3657597

  • 4. Data: 2005-07-23 22:18:31
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Radoslaw Krzyzan napisał(a):

> [...]
    > postronne za pomoca hasła .
    >
    > Zapraszam do testowania programu mBank Account Manager .

    Jak na razie testy wypadają fatalnie. Pomimo ustawienia sprawdzania konta
    co 15 minut ostatni raz sprawdził o 15:48 i od tego czasu "wisi" sobie w
    najlepsze z wyszarzonym menu kontekstowym :(

    Musiałem ręcznie "zabić" proces MbankTray.exe i ręcznie go uruchomić

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 5. Data: 2005-07-23 22:38:13
    Od: Krystian Brazulewicz <k...@i...usunmnie.pl>

    Radoslaw Krzyzan wrote:

    > Zapraszam do testowania programu mBank Account Manager .
    >
    > http://www.communicator.pl/inne_programy.html

    Rozumiem, że jest to program typu OpenSource, który mogę sobie przejrzeć
    (czy nie wysyła mojego hasła do Ciebie) i sam skompilować?

    Tak poważnie: chyba nie znajdziesz tu naiwnych.

    --
    -# Krystian Brazulewicz

  • 6. Data: 2005-07-23 23:24:30
    Od: "Radoslaw Krzyzan" <n...@n...non>

    "Krystian Brazulewicz" <k...@i...usunmnie.pl> wrote
    in message news:dbugso$6dc$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Rozumiem, że jest to program typu OpenSource, który mogę sobie przejrzeć
    > (czy nie wysyła mojego hasła do Ciebie) i sam skompilować?
    >
    > Tak poważnie: chyba nie znajdziesz tu naiwnych.

    Hmm, widzę że z góry zakładasz, że jestem nieuczciwy. Źródeł oczywiście nie
    publikuję, mogę je sprzedać do personalnego użytku.

    Program działa u kilku osób i są zadowoleni (w sumie sami decydowali jak
    program ma działać).

    Wracając jeszcze do zarzutów przedpiśców . Łatwo sprawdzić czy program nie
    wysyła nic na niezwiązane z mBank strony monitorując połączenia (np.
    netstat) , o ile mnie pamięć nie myli są również firewalle które pozwalają
    zdefiniowac z jaką stroną może się łączyć określony program.

    Nawiasem mówiąc jedyne dane jakie mógłbym ukraść do lista wykonanych
    przelewów, żadnej operacji finansowej bez kodów jednorazowych nie wykonam,
    natomiast nie bardzo wiem do czego miałaby mi służyć historia wykonanych
    przez Was przelewów, może tylko po to żeby sobie wydrukować, powiesić na
    ścianie i rzucać lotkami .

    Na mojej stronie internetowej są dane firmy, jeśli ktokolwiek z użytkowników
    zauważy nielegalne przechwytywanie danych to zachęcam do powiadomienia
    prokuratury lub osobistą wizytę z osiłkami...

    ps. Program mBank Account Manager jest już od bardzo dawna dostępny ,
    niestety brak czasu i natchnienia sprawił że program pozostał w postaci dość
    szczątkowej, miałem ambitny plan realizacji wszystkich operacji finansowych
    banku włącznie z automatyzacją przelewów do ZUS, Urzędu Skarbowego . Program
    pisałem dla siebie, ale zdecydowałem się opublikować bo podstawowe funkcje
    realizował - sprawdzanie stanu konta . Ta wersja dostępna jest jeszcze pod
    adresem www.communicator.pl/mInstall.EXE niestety nie działa od pewnego
    czasu i użytkownicy poprosili o poprawę, stąd tez powstała aktualna wersja
    która nieco ewaluowała w innym kierunku .

    --

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 7. Data: 2005-07-23 23:24:30
    Od: "Radoslaw Krzyzan" <n...@n...non>

  • 8. Data: 2005-07-24 11:18:19
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Krystian Brazulewicz napisał(a):

    > Tak poważnie: chyba nie znajdziesz tu naiwnych.

    Tak poważnie. Widocznie ja jestem naiwny bo korzystam z tego programu. Z
    pomocą autora udało się wszystko ładnie poprawić i właśnie po raz kolejny
    otrzymałem powiadomienie mailem o nowym przelewie na konto

    Programy Radka są dostępne w Necie od dawna. Jego Windows Communicator jest
    narzędziem znanym, często polecanym i używanym przez wiele osób. Krzywdzisz
    go wysuwając bzdurne pomówienia. Proponuję to przemyśleć

    Skoro twierdzisz, że Jego program przesyła do autora jakiekolwiek dane to
    proszę o *konkretny* log z takim zapisem

    Nie lubię jak ktoś trolluje

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 9. Data: 2005-07-24 12:46:07
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    Radoslaw Krzyzan napisał(a):
> [...]
    > publikuję, mogę je sprzedać do personalnego użytku.
    >
    > Program działa u kilku osób i są zadowoleni (w sumie sami decydowali jak

    Szkoda że można wybrać tylko jedno konto do monitorowania. Ja część
    wpływów mam na eKonto a część na eMaxa...

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 10. Data: 2005-07-24 13:16:09
    Od: "seba kocik" <s...@g...pl>

    Radoslaw Krzyzan <n...@n...non> napisał(a):

> [...]
    > postronne za pomoca hasła .
    >
    > Zapraszam do testowania programu mBank Account Manager .

    ha! to skoro mbank nie udostepnil takiego programu bo wie ze milion postow
    bedzie ze cos nie tak wiec drodzy rozsadni i normalni www.mbank.com.pl i nic
    wiecej.... a sowja droga monitorowanie konta a sms'y lub po prostu logowanie
    co 3 godziny nie wystarczy???