  • 1. Data: 2005-07-22 16:10:50
    Temat: polecenie zaplaty w mbanku
    Od: "air" <m...@...sigu>

    czy na jednym koncie w mbanku mozna utworzyc kilka polecen zaplaty za
    rachunki roznych osob ale mieszkajacych pod tym samym adresem co wlasciciel
    konta. chodzi min o dialog, ere, idee itp.

    --
    Mail: http://tinyurl.com/3ln7x

  • 2. Data: 2005-07-22 19:45:55
    Temat: Re: polecenie zaplaty w mbanku
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "air" <m...@...sigu> napisał w wiadomości
    > czy na jednym koncie w mbanku mozna utworzyc kilka polecen zaplaty za
    > rachunki roznych osob ale mieszkajacych pod tym samym adresem co
    wlasciciel
    > konta. chodzi min o dialog, ere, idee itp.

    zazwyczaj nie - ale zawsze warto probowac, najczesciej odmowa powstaje na
    linii zlecajacego polecenie zaplaty (czyli firmy wystawcy faktury), że
    podajesz nie swoje konto, z pomyslow na przejscie tej opcji - mozna probowac
    zlozyc oswiadczenie, ze platnikiem jest ktos inny - a potem polecenie
    zaplaty powinno juz przejsc, wiec moze tak Ci sie uda ;-)

  • 3. Data: 2005-07-24 13:20:13
    Od: "seba kocik" <s...@W...gazeta.pl>

    air <m...@...sigu> napisał(a):

    > czy na jednym koncie w mbanku mozna utworzyc kilka polecen zaplaty za
    > rachunki roznych osob ale mieszkajacych pod tym samym adresem co wlasciciel
    > konta. chodzi min o dialog, ere, idee itp.

    przelew jednorazowy jesli nie chcesz w biurokracje sie bawic - a swoja droga
    takie cos mi przeszlo z mbanku do investbanku - ja do brata wyslalem

  • 4. Data: 2005-07-24 18:11:34
    Od: "air" <m...@...sigu>

    > przelew jednorazowy jesli nie chcesz w biurokracje sie bawic - a swoja
    > droga
    > takie cos mi przeszlo z mbanku do investbanku - ja do brata wyslalem

    pz jest premiowane dodatkowymi punktami u operatorow, a poza tym kazdy
    przelew kosztuje a polecen w mbanku mozna miec dowolna ilosc za zeta
    miesiecznie

  • 5. Data: 2005-07-25 20:45:30
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    air napisał(a):

    > pz jest premiowane dodatkowymi punktami u operatorow, a poza tym kazdy
    > przelew kosztuje a polecen w mbanku mozna miec dowolna ilosc za zeta
    > miesiecznie

    Tylko że w większości banków polecenie zapłaty jest darmowe...

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 6. Data: 2005-07-26 08:16:36
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Fri, 22 Jul 2005 18:10:50 +0200, air napisał(a):

    > czy na jednym koncie w mbanku mozna utworzyc kilka polecen zaplaty za
    > rachunki roznych osob ale mieszkajacych pod tym samym adresem co wlasciciel
    > konta. chodzi min o dialog, ere, idee itp.

    Spokojnie mozna. Ja place za wszystkie telefony w rodzinie (kazdy na inna
    osobe) PZ z mojego konta w mBanku. Co prawda PZtki zostaly odrzucone
    wszytskie (za jednym zamache zdefiniowalem wszystkie w erze) takze ta z
    moim nazwiskie, ale zanim zdazylem zadzwonic i zapytac dlaczego, to uz
    wszystkie byly zaakceptowane i dzialaja od pol roku

    --
    Michal Dabrowski
    d...@S...pl

  • 7. Data: 2005-07-26 10:07:26
    Od: "air" <m...@...sigu>

    > Tylko że w większości banków polecenie zapłaty jest darmowe...

    Tylko że w większości banków prowadzenie konta jest płatne

  • 8. Data: 2005-07-26 14:19:31
    Od: "seba kocik" <s...@W...gazeta.pl>

    air <m...@...sigu> napisał(a):

    > czy na jednym koncie w mbanku mozna utworzyc kilka polecen zaplaty za
    > rachunki roznych osob ale mieszkajacych pod tym samym adresem co wlasciciel
    > konta. chodzi min o dialog, ere, idee itp.

    zadzwon na mline i mila blondynka poklika w kompie a moze ja nawet w kamerce
    na stronach mbanku zobaczysz:) - jest kamerka ale przewaznie mrybki pokazuja....

    zadzwon i powiedz co na watrobie lezy zalatwia na 100% i bedziesz miec punkty
    u opa za tel... i wszystko za 1 pln oplaty miesiecznej... co przy juz 3
    rachunkach oplacanych w ten sposob jest oplacalne bedziesz 50 gr na plusie :)