  • 21. Data: 2005-10-07 10:30:38
    Temat: Re: ING Bank Śląski - bzdura roku :)
    Od: maho <m...@p...net>

    Irek M. wrote:
    > Pewnego pięknego dnia, *maho* podniósłszy swoje szanowne
    > 4 litery z wygniecionego i wytartego oglądaniem dziennika
    > telewizyjnego fotela tako rzecze:

    > O ile nic sie nie zmieniło (a chyba nie) to na poczcie
    > opłaty za rachunki telefoniczne stacjonarne kosztują
    > 0,99zł. Nie wiem jakiego miał operatora, ale jak tepsę
    > to tyle zapłacił.

    > To racja. Chyba, że poczta (jak u mnie) sąsiaduje
    > przez ścianę z bankiem :>

    napisał:

    "musialem jechac na poczte i zaplacic ten
    rachunek i z potwierdzeniem zaplaty wrocic do banku"

    Więc raczej nie przez ścianę. Chyba że to taka rozrywka, żeby jeździć
    tam gdzie na piechotę jest szybciej :).

    pozdrav

    maHo

  • 22. Data: 2005-10-07 18:05:20
    Od: "clear" <merowing27[wytnijto]@tlen.pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@w...irc.pl> napisał w wiadomości
    > Ten wniosek jest z cala pewnoscia nieuprawniony. Ja dla przykladu mam
    > VG z niewiele nizszym limitem w BPH (a za niedlugo bede mial z
    > wyzszym), a dochody netto na PIT ponizej 4000... I mysle, ze takich
    > osob jest bardzo duzo.

    Mam dochody okolo 16.000/mc (dzialanosc) ale nie mam uregulowanego wojska. i
    tak spoko, ze mi dali..

    > A to z kolei moze byc kwestia podejscia, frajdy plynacej z
    > optymalizowania swojego postepowania wobec bankow i innych instytucji
    > finansowych.

    dokladnie, ale jak pisalem wyzej, w banku byla mega kolejka a poczta 300m
    dalej :)

    > No popatrz, a ja dla przykladu tego w ogole nie przeliczam (wolnego
    > czasu na kase). :-)

    tez nie mysle w tych kategoriach bo bym zwariowal stojac np. w korku <lol>

    N.

  • 23. Data: 2005-10-07 21:40:30
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-10-07 10:31, osobnik podający się za Kamil Jońca, śmiał
    stwierdzić, iż:

    > Taa, a miliardy much nie mogą się mylić, co ?

    MAsz rację, procedury biorą się same z siebie, albo to spisek bankowców.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 24. Data: 2005-10-08 15:33:35
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "clear" <merowing27[wytnijto]@tlen.pl> napisał w wiadomości

    > Mam dochody okolo 16.000/mc (dzialanosc) ale nie mam uregulowanego
    > wojska. i
    > tak spoko, ze mi dali..

    Ale limit jednak bardzo niski, jak na taki poziom udokumentowanych
    dochodow... Chyba, ze tylko o tak niski wnioskowales.

    marekz

  • 25. Data: 2005-10-08 20:58:33
    Od: "clear" <merowing27[wytnijto]@tlen.pl>

    > Użytkownik "clear" <merowing27[wytnijto]@tlen.pl> napisał w wiadomości

    > Ale limit jednak bardzo niski, jak na taki poziom udokumentowanych
    > dochodow... Chyba, ze tylko o tak niski wnioskowales.

    sami mi radzili w banku zebym wnioskowal o tak niski "bo niewiadomo jak
    centrala zadecyduje przy tej sytuacji z wojskiem"...