  • 1. Data: 2005-10-06 09:23:37
    Temat: ubezpieczenia mBank i Inteligo
    Od: FSC <f...@f...xgfhd.s.pl>

    Czy ktoś z Was korzystal może z ubezpieczeń na okres podróży, jakie
    oferowane są za pośrednictwem mBank i Inteligo (odpowiednio : Generali i
    PZU)?

    Szczerze mówiąc, nie mam za bardfzo czasu na bieganie po tradycyjnych
    ubezpieczalniach i nie kryję, iż wykupienie ubezpieczenia w formie
    on-line, byłoby najdogodniejszą formą, lecz zastanawiam się, na ile są
    one korzystne w stosunku do innych ?

    --
    FSC

  • 2. Data: 2005-10-06 09:33:14
    Temat: Re: ubezpieczenia mBank i Inteligo
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    FSC wrote:
> [...]
    > ubezpieczalniach i nie kryję, iż wykupienie ubezpieczenia w formie
    > on-line, byłoby najdogodniejszą formą, lecz zastanawiam się, na ile są

    No - tansze sa :) A ubezpieczenia - te same co wszedzie indziej.
    Kupowalem kilka razy - na cale szczescie nigdy nie musialem sprawdzac jak
    dziala obsluga w praktyce ;)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Wiadomości, artykuły, przegląd prasy, plotki...

  • 3. Data: 2005-10-06 09:56:47
    Od: "Jaca" <j...@N...gazeta.pl>

    Użytkownik "FSC" <f...@f...xgfhd.s.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    | ubezpieczalniach i nie kryję, iż wykupienie ubezpieczenia w formie
    | on-line, byłoby najdogodniejszą formą, lecz zastanawiam się, na ile są

    Korzystałem z mBankowego Generali na wyjazd turystyczny - po kilku dniach
    przychodzi pocztą polisa. Co do cen to trudno porównać bo warunki w każdej
    polisie inne (sumy ubezpieczenia, sumy gwarancyjne, itp) ale myślę że są OK.

    --
    Jaca

  • 4. Data: 2005-10-06 10:11:55
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Thu, 6 Oct 2005 11:33:14 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > No - tansze sa :) A ubezpieczenia - te same co wszedzie indziej.

    Nie porównywałem tych, ale motoryzacyjne w mBanku jest sporo droższe od
    "tradycyjnego". Sprawdzałem dla paru samochodów i nawet PZU wychodziło
    taniej.

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl

  • 5. Data: 2005-10-06 10:36:25
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Michał Dąbrowski wrote:
    > Nie porównywałem tych, ale motoryzacyjne w mBanku jest sporo droższe
    > od "tradycyjnego". Sprawdzałem dla paru samochodów i nawet PZU
    > wychodziło taniej.

    A bo to jakas dziwna. Ja pisze o podroznych. Moze i sa tansze - ale jak
    zaczniesz biegac - to wiecej czasu i kasy stracisz niz kupoujac przez neta.
    w Inteligo dodatkowo sobie wszystko mozesz dostosowac do indywidualnych
    potrzeb.

  • 6. Data: 2005-10-06 12:04:40
    Od: "W.T.K." <w...@N...pl>

    Co do zakresu ubezpieczenia to są podobne do innych towarzystw, zresztą
    można sobie prześledzić oferty w internecie. Co do ceny to zależy; w
    mPodróżnik (bo z tego kożystałem wszystko zależy ile dni trwa wyjazd. To
    ubezpieczenie jest płatne nie za dzień ale jest jednakowa cena np. 1-4
    dni, 4-15 itp. Ważne jest, że nie stosują dopłat (podwyższenia składki)
    za wiek ubezpieczonego jak niektóre inne toważystwa.

  • 7. Data: 2005-10-06 12:37:14
    Od: "MarP" <p...@w...pl>

    > Nie porównywałem tych, ale motoryzacyjne w mBanku jest sporo droższe od
    > "tradycyjnego". Sprawdzałem dla paru samochodów i nawet PZU wychodziło
    > taniej.

    Potwierdzam. A zeby nie biegac wystarczy sie przejsc do pierwszej z brzegu
    Agencji Ubezpieczeniowej. Z reguly maja oferty 5-10 ubezpieczycieli i sa
    wsrod nich najtansi.
    Dotyczy oczywiscie ubezpieczen motoryzacyjnych.

    Marp

  • 8. Data: 2005-10-06 15:36:04
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <di2sd8$t1f$1@inews.gazeta.pl>, Jaca wrote:
> [...]
    > polisie inne (sumy ubezpieczenia, sumy gwarancyjne, itp) ale myślę że są OK.

    Ja mam zupełnie inne doświadczenie i zastanawiam się przy jakich
    warunkach ubezpieczenie w mBanku mogłoby być korzystniejsze niż gdzie
    indziej. Porównywałam je z ofertą na rynku w zeszłe wakacje i w te
    wakacje. Potrzebowałam ubezpieczenia na świat, z dość wysoką sumą
    ubezpieczenia (bo kraje drogie), na ok 35-40 dni, bez wykładania
    gotówki na leczenie, najlepiej bez franszyzy, ale bez ubezpieczenia
    bagażu, oc mile widziane, ale niekonieczne. W zeszłym roku wybrałam
    Alianza, w tym PZU i obie oferty wychodziły chyba prawie 2x taniej niż
    to co w mBanku. Może przy innych założeniach i wymaganiach się opłaci,
    mi się w ogóle nie kalkulowało. Tam zdaje się nie liczą stawki za
    każdy dzień, tylko w jakichś przedziałach i być może te przedziały
    były niekorzystne dla moich potrzeb.
    Radzę więc porównać jeszcze ze 2-3 oferty. Może są w sieci, a na pewno
    telefon wystarczy.

    Renata

  • 9. Data: 2005-10-06 16:23:54
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Thu, 06 Oct 2005 11:23:37 +0200, na pl.biznes.banki, FSC w wiadomości
    <news:aeeb5$4344ed16$57cf8973$1592@news.chello.pl> napisał(a):

    > Czy ktoś z Was korzystal może z ubezpieczeń na okres podróży, jakie
    > oferowane są za pośrednictwem mBank i Inteligo (odpowiednio : Generali i
    > PZU)?

    Dosyć wygodna forma kupowania ubezpieczenia, wykupywałem ubezpieczenie
    dwukrotnie ale uważaj na ich godziny pracy, zwłaszcza że przez weekend
    nie pracują.
    Ja tak kiedyś się przerysowałem: miałem wyjechać w niedzielę rano,
    ubezpieczenie wykupywałem w piątek. Zanim skończyłem wypełniać
    formularz, przeczytałem wszystkie regulaminy, które musiałem
    zaakceptować i wykonałem przelew, minęła godzina 15-ta.
    W rezultacie wyjechałem z kraju bez numeru polisy, dopiero w
    poniedziałek ściągnąłem go ze swojego konta e-mail.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 10. Data: 2005-10-06 17:29:40
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    FSC napisał(a):

    > Czy ktoś z Was korzystal może z ubezpieczeń na okres podróży, jakie
    > oferowane są za pośrednictwem mBank i Inteligo (odpowiednio : Generali i
    > PZU)?

    Owszem. Kilka razy podczas wyjazdu do Niemiec. Zawsze Generali

    Korzystne

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098