  • 1. Data: 2005-10-06 09:01:26
    Temat: [kredyt] Kto nie korzysta z BIK?
    Od: "Marek HAGA" <m...@v...pl>

    Czy istnieją jakieś firmy, które nie korzystają z Biura
    Informacji Kredytowej? Kiedyś BPH wciągnął mnie na
    tę listę z powodu poślizgu z jakim spłaciłem kredyt.
    Teraz potrzebuję kredytu, ale jest z tym problem.
    Czy mam jakieś szanse? Oczywiście w chwili obecnej
    jestem w stu procentach wypłacalny.

    MS

  • 2. Data: 2005-10-06 09:10:18
    Temat: Re: [kredyt] Kto nie korzysta z BIK?
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

> [...]
    > Teraz potrzebuję kredytu, ale jest z tym problem.
    > Czy mam jakieś szanse? Oczywiście w chwili obecnej

    PKO SA nie przekazuje informacji do BIK, ale nie wiem czy z nich nie
    korzysta

    Tomek

  • 3. Data: 2005-10-06 09:12:55
    Od: "Marek HAGA" <m...@v...pl>

    Użytkownik "Tomek" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > PKO SA nie przekazuje informacji do BIK, ale nie wiem czy z nich nie
    > korzysta

    Niestety - korzysta. Dostałem od nich odmowną odpowiedź.

    MS

  • 4. Data: 2005-10-06 11:56:41
    Od: "Jacek P." <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > Teraz potrzebuję kredytu, ale jest z tym problem.
    > Czy mam jakieś szanse? Oczywiście w chwili obecnej

    Jeżeli nie odstrasza Ciebie oprocentowanie to Citibank raczej nie sprawdza
    (albo sprawdza ale dość swobodnie traktuje te dane) danych w BIK.

    Pozdrawiam
    Jacek P.

  • 5. Data: 2005-10-06 12:05:35
    Od: "Marek HAGA" <m...@v...pl>

    Użytkownik "Jacek P." <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jeżeli nie odstrasza Ciebie oprocentowanie to Citibank raczej nie sprawdza
    > (albo sprawdza ale dość swobodnie traktuje te dane) danych w BIK.

    Dzięki, sprawdzę u nich.

    MS

  • 6. Data: 2005-10-06 12:12:17
    Od: "Marek HAGA" <m...@v...pl>

    Użytkownik "Jacek P." <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jeżeli nie odstrasza Ciebie oprocentowanie to Citibank raczej nie sprawdza
    > (albo sprawdza ale dość swobodnie traktuje te dane) danych w BIK.

    Acha, jeszcze jedno pytanko: czy Twoim zdaniem lepiej liczyć na to,
    że nie sprawdzą, czy lepiej na od razu powiedzieć, że figuruję w BIK?

    MS

  • 7. Data: 2005-10-06 12:49:15
    Od: "Iga" <i...@o...pl>

> [...]
    >
    > Acha, jeszcze jedno pytanko: czy Twoim zdaniem lepiej liczyć na to,
    > że nie sprawdzą, czy lepiej na od razu powiedzieć, że figuruję w BIK?

    CitiBank sprawdza w BIK, takie mają procedury. To, ze powiesz ze jestes w BIK
    nic nie zmieni, skoro sprawdzaja to i tak sprawdza.
    Lukas, zagiel nie wpisuje w BIK i prawdopodobnie tez nie sprawdza. Jest tez
    jeden bank, ktory sprawdza, ale jest elastyczny i jak dobrze wyjasnisz
    sytuacje wciagniecia na bik, bedzie ok. wiecej na priv.

  • 8. Data: 2005-10-06 15:36:14
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > Jeżeli nie odstrasza Ciebie oprocentowanie to Citibank raczej nie sprawdza
    > (albo sprawdza ale dość swobodnie traktuje te dane) danych w BIK.

    Sprawdza

    Tomek

  • 9. Data: 2005-10-06 15:44:48
    Od: Marcin Kaminski <m...@g...art.pl>

    Uzytkownik Marek HAGA napisal dnia 2005-10-06 11:01:
> [...]
    > Teraz potrzebuję kredytu, ale jest z tym problem.
    > Czy mam jakieś szanse? Oczywiście w chwili obecnej

    Domyślam się, że tzw. SKOKi nie sprawdzają BIKu.

    --
    /|_ /||__/ ______________________________
    / |_/ ||_/ Marcin Kamiński m...@g...art.pl

    "Technologia śledzenia i rejestrowania tłumów z wszczepionymi implantami już
    jest. Na razie stosuje się ją do ewidencjonowania świń idących do masarni."
    http://wiadomosci.onet.pl/1242189,242,2,kioskart.htm

  • 10. Data: 2005-10-06 15:56:25
    Od: "KrzysiekRR" <t...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Kaminski" <m...@g...art.pl> napisał w
    wiadomości news:di3gr2$j4e$3@sunflower.man.poznan.pl...

    * Domyślam się, że tzw. SKOKi nie sprawdzają BIKu.

    A sprawdzają... jak najbardziej i wpisują także

    KrzysiekRR