  • 1. Data: 2005-10-06 11:27:57
    Temat: ING-BSK on line - srednio 3 ...4 razy na dzien niedostepny w tym tygodniu
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    ING-BSK on line - srednio 3 ...4 razy na dzien niedostepny w tym tygodniu

    ktos wie co jest grane?

    TB

  • 2. Data: 2005-10-06 11:50:38
    Od: "pit." <petero2@o2_SPAM_.pl>

    Użytkownik "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl> napisał w wiadomości
    > ING-BSK on line - srednio 3 ...4 razy na dzien niedostepny w tym tygodniu
    >
    > ktos wie co jest grane?
    >
    > TB

    wchodze o roznych porach dnia i nie mam problemow z logowaniem

    pit.

  • 3. Data: 2005-10-07 05:57:31
    Od: "SoReN" <s...@g...mielonce.nie.pl!>

    Tomasz Bednarz:
    > ING-BSK on line - srednio 3 ...4 razy na dzien niedostepny w tym
    > tygodniu
    >
    > ktos wie co jest grane?
    >
    > TB

    zwracam uwagę, że to jest BankOnLine, a nie Online

    --
    SoReN soren [at] gazeta . pl
    Kiedyś spotykało się dziewczyny co potrafiły gotować, jak ich matki,