  • 11. Data: 2004-12-02 14:35:56
    Temat: Re: Gdzie mozna uzyskac karte wypukł? bez za?wiadczenia o dochodach ???
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>

    On Wed, 1 Dec 2004 19:22:44 +0100, "TomekD"
    <t...@p...onet.pl> wrote:

    >Też jestem ciekaw, z tego co wiem:
    >- w MultiBank lokata jako zabezpiecznie
    >- w Lukas po 3 miesiącach regularnych wpływów

    Jak jest w Multibanku to nie wiem, ale deklaracje Lukasa są czystą
    fikcją.
    Konto mam tam kilka lat, od tego czasu środki wpływają regularnie,
    założonych kilka lokat, i od trzech mam ich Vise Classic.

    Miesiąc temu zachciało mi się zrezygnować z Visy , i wyrobić MC Onet
    (zresztą z o połowę mniejszym limitem).

    A oni,zadzwonili do firmy, dowiedzieli się że za 3 miesiące kończę
    pracę i z tego powodu wydali decyzję odmowną. Regularne wpływy,
    terminowe spłaty poprzedniej karty, długość posiadania konta, czy też
    lokaty w ich banku - nic nie miało znaczenia wobec braku posiadania
    papierka w stałym przypływie gotówki (choćby skromnych 500 zł)

  • 12. Data: 2004-12-02 17:50:09
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "futszaK" <f...@p...pl> napisał w wiadomości

    > zdziwisz się bo zapłaciłem już dawno

    Nooo prosze, a tak sie miotales, wysylales ich na... bogwico, mialo sie im
    nic nie nalezec...;-))
    I okazalo sie, ze naprosciej jest sie zachowac przyzwoicie, jesli juz
    inaczej nie mozna...;-))

    --
    Pozdrowienia

  • 13. Data: 2004-12-02 18:28:56
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Thu, 2 Dec 2004 18:50:09 +0100, użyszkodnik "Slawek Kos"
    <s...@p...com> napisał:

    > Nooo prosze, a tak sie miotales, wysylales ich na... bogwico, mialo sie im
    > nic nie nalezec...;-))
    > I okazalo sie, ze naprosciej jest sie zachowac przyzwoicie, jesli juz
    > inaczej nie mozna...;-))

    oczywiście zapłaciłem wszelkie faktury a o kare umowną mogą się
    ubiegać na drodze sądowej co zresztą im napisałem w mailu po którym
    się ode mnie odczepili

    --
    futszaK
    598339018 601061867

  • 14. Data: 2004-12-02 19:22:19
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Thu, 02 Dec 2004 15:35:56 +0100, użyszkodnik Krzysiolek
    <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.je
    go.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>
    napisał:

> [...]
    > lokaty w ich banku - nic nie miało znaczenia wobec braku posiadania
    > papierka w stałym przypływie gotówki (choćby skromnych 500 zł)

    gdyby tych analityków pracujących w polskich bankach wpuścic na
    pustynie to by piasku zabrakło,

    swego czasu znajomy chciał wziąć kredyt, jako zabezpieczenie dawał
    kwote kredytu w formie lokaty w tym samym banku to mu powiedzieli ze
    musi mieć dwóch żyrantów i jakieś zaświadczenia o dochodach bo inaczej
    kredytu nie dostanie

  • 15. Data: 2004-12-02 19:27:39
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Wed, 01 Dec 2004 20:20:54 GMT, użyszkodnik "Marcin Ozdzinski"
    <m...@Z...MINUS.NA.PLUS.MINUSnet.pl> napisał:

    > Tyle że żelazka to niedługo w muzeum będzie mozna ogladać, a w sytuacji
    > braku połączenia z centrum autoryzacji obsługa wywiesza kartkę kart nie
    > akceptujemy
    > i wynocha.

    chodzi o problemy w momencie kiedy terminal działa, niby jest wszystko
    OK, wywieszki nie ma, ja sobie tankuje palivo do samochodu, podchodze
    placic a tu problem, dzwonie do Inteligo z reklamacja a tu dostaje
    rozbrajającą odpowiedź "przecież na www informowaliśmy ze od 22 tego
    dnia nie bedzie dzialac"

  • 16. Data: 2004-12-06 17:14:39
    Od: "Darek" <0...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sunwoj" <s...@W...op.pl> napisał w wiadomości

    W BPH mi powiedzieli 200%,

    200% dotyczy blokady lokaty, 110% w przypadku kaucji