  • 1. Data: 2004-12-01 16:24:18
    Temat: Skype i problemy z kartami - rozwiązany !
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    No to wszystkie problemy z płatnościami kartowymi za Skype zostały
    definitywnie rozwiązane !

    TomekD

  • 2. Data: 2004-12-01 16:57:37
    Temat: Re: Skype i problemy z kartami - rozwiązany !
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    cokr7j$o8o$...@n...onet.pl,
    TomekD <t...@p...onet.pl>:

    > No to wszystkie problemy z płatnościami kartowymi za Skype zostały
    > definitywnie rozwiązane !

    Bo ...?

    --
    Robert

  • 3. Data: 2004-12-01 17:00:50
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 1 Dec 2004 17:24:18 +0100, "TomekD" <t...@p...onet.pl>
    wklepał(-a):

    >No to wszystkie problemy z płatnościami kartowymi za Skype zostały
    >definitywnie rozwiązane !

    Ucięło ci przynajmniej jedno zdanie z posta...

  • 4. Data: 2004-12-01 17:02:08
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    "RobertSA" <u...@o...pl> wrote in message
    > cokr7j$o8o$...@n...onet.pl,

    > Bo ...?

    Spróbuj wejść i zapłacić :-)
    Chyba zaimportowali jakiegoś naszego, (może Marka Pola?).
    I problem rozwiązał. Nie da się już płacić kartami, pozostał tylko
    Moneybookers.
    Chyba że to tylko zmiana operatora transakcji, co daj Boże...

    TomekD

  • 5. Data: 2004-12-01 17:04:00
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> wrote in message

    > Ucięło ci przynajmniej jedno zdanie z posta...

    No tak, rzeczywiście :-)
    Rozwiązanie polega na tym że kartą w tej chwili nie zapłacisz...

    TomekD

  • 6. Data: 2004-12-01 17:36:42
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Wed, 1 Dec 2004 18:02:08 +0100, w <coktej$lhd$1@news.onet.pl>, "TomekD"
    <t...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Spróbuj wejść i zapłacić :-)

    Mam formatkę do wpisywania danych karcianych.

    > Chyba że to tylko zmiana operatora transakcji, co daj Boże...

    To zapowiadano już na listopad.

  • 7. Data: 2004-12-01 18:51:52
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    TomekD <t...@p...onet.pl> wrote:
    > No tak, rzeczywiście :-)
    > Rozwiązanie polega na tym że kartą w tej chwili nie zapłacisz...

    A niech spadaja. Do wloch na komorke sie nie moge dodzwonic. A z nawijki
    spoko luz

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 8. Data: 2004-12-01 21:43:57
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

    > A niech spadaja. Do wloch na komorke sie nie moge dodzwonic. A z nawijki
    > spoko luz

    dodzwonilem sie wszedzie ;-)
    zaplacilem karta bzwbk (mbankowej nie chcieli przyjac)

    Bob

  • 9. Data: 2004-12-01 22:47:30
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    "TomekD" <t...@p...onet.pl> wrote in message
    > No to wszystkie problemy z płatnościami kartowymi za Skype zostały
    > definitywnie rozwiązane !

    Sprawa się wyjaśniła.
    Dzisiaj próbując zapłacić za SkypeOut widziałem tylko możliwość płatności
    via Moneybookers.
    Sądziłem więc że albo zawiesili możliwość płatności kartą albo zmieniają
    operatora transakcji na bardziej normalnego.
    Nic z tego.
    Po prostu w listopadzie próbowałem parę razy dokonać płatności kartą -
    bezskutecznie, było albo cancelled albo refused.
    Za karę teraz Skype zabrał mi opcję płatności kartą zostawiając tylko
    Moneybookers.
    Logując się na inne konto nie mam takich ograniczeń, mogę wybrać płatność
    kartą.

    Nie widzę w tym sensu, Skype ląduje u mnie w koszu, szczęśliwie jest parę
    innych możliwości...

    TomekD

  • 10. Data: 2004-12-01 23:57:34
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Bob <b...@p...pl> wrote:
    > dodzwonilem sie wszedzie ;-)
    > zaplacilem karta bzwbk (mbankowej nie chcieli przyjac)

    do niedawna tez sie dodzwanialem wszedzie, ale niestety cos sie spsulo.

    Zadbaj o swoje pieniądze!