  • Data: 2004-09-27 13:27:41
    Temat: Eurobank---czy to prawidlowe?
    Od: "lilianna" <l...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Zlozylam wniosek o pozyczke w Eurobanku.
    Wniosek odrzucono ( nie znam powodu , chodz byc moze w gre wchodzi dopiero
    kilka dni temu splacone zadluzenie w wysokosci 32 pln za niezamnkniety 2
    lata temu rachunek w BZWBK,Tez ciekawostka...nigdy nie poinformowali mnie o
    tym ze zapomnialam zamknac rachunek..., a dowiedzialam sie dopiero po
    zweryfikowaniu swoich danych w BIK).
    Newazne...widocznie mieli swoje powody.
    Moje pytanie dotyczy danych osobowych , zaswiadczenia o zatrudnieniu i
    ...uwaga poswiadczenia mojego zatrudnienia przez pracodawce....
    jak sie okazalo moje zaiadczenie bylo weryfikowane osobiscie (wizyta w
    firmie) przez pracownika Eurobanku i o potwierdzenie tegoz zaswiadczenia byl
    proszony moj szef.....:)).
    Pytanie nastepujace: co sie dzieje z tymi dokumentami oraz danymi w
    przypadku ODMOWNEGO potraktowania wniosku o pozyczke.
    Czy mam prawo oczekiwac zwrotu tych dokumentow oraz wykreslenia mnie z
    jakichkolwiek baz danuch tego hm......BANKU.

    pozdrawiam
    lila