  • Data: 2004-09-27 14:12:56
    Temat: Re: Eurobank---czy to prawidlowe?
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > hm... dlatego nie czepiam sie o odmowe - moja wina...choc kwota
    > smieszna i latwo bylo stwierdzic dlaczego zaistaniala i ze zostala
    > splacona a to dlatego ze okazalam zaswiadczenie o splacie tejze).

    No ja też nie chcę sie czepiać, ale oprócz spłaty zobowiązania jest jeszcze
    coś takiego jak wiarygodnośc klienta, który zapomina o zobowiązaniach - może
    o kredycie tez zapomni ;-) ?

    >NIC
    > NIE PODPISYWALAM...ABSOLUTNIE NIC...

    Eee? To ciekawe na jakiej podstawie Twój dyrektor udzielał informacji o
    Tobie. Jakbym była na jego miejscu, tobym przedstawiciela banku wysłała na
    drzewo - przyszedł sobie i powiedział "pani Kowalska chce od nas kredyt -czy
    macie tu taką i ile zarabia?". A poważnie - może zapomniałaś, że coś jednak
    podpisywałaś ;-) ?