  • Data: 2004-09-27 13:36:38
    Temat: Re: Eurobank---czy to prawidlowe?
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wniosek odrzucono ( nie znam powodu , chodz byc moze w gre wchodzi
    > dopiero kilka dni temu splacone zadluzenie w wysokosci 32 pln za
    > niezamnkniety 2 lata temu rachunek w BZWBK,Tez ciekawostka...nigdy
    > nie poinformowali mnie o tym ze zapomnialam zamknac rachunek..., a
    > dowiedzialam sie dopiero po zweryfikowaniu swoich danych w BIK).
    > Newazne...widocznie mieli swoje powody.

    Żadna ciekawostka - uważasz, że ktoś miał Cię powiadamiać, że masz zamknąć
    rachunek?
    A niby na jakiej podstawie? Pomijając już podstawę - czy BZWBK miał się
    wcielac w Ducha św. żeby zdać sobie sprawę, że ten rachunek nie jest Ci już
    niepotrzebny i tylko "zapomniałaś" go zamknąć ;-) ?

    > Pytanie nastepujace: co sie dzieje z tymi dokumentami oraz danymi w
    > przypadku ODMOWNEGO potraktowania wniosku o pozyczke.
    > Czy mam prawo oczekiwac zwrotu tych dokumentow oraz wykreslenia mnie z
    > jakichkolwiek baz danuch tego hm......BANKU.

    A zrób ten kolosalny wysiłek i przeczytaj wniosek o kredyt w Eurobanku - tam
    zapewne znajdziesz klauzulę o udostępnieniu danych i będziesz wiedzieć
    jakiej zgody udzieliłaś i jak możesz ją wycofać :-)