  • Data: 2004-09-30 09:43:13
    Temat: Re: Eurobank---czy to prawidlowe?
    Od: "Banan" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A wlasnie... otoz EUROBANK nie przedstawil mi zadnego wniosku w postaci
    > pisemnej , nie ma takiego: w ich oddziale wypelniony zostal wniosek
    > ELEKTRONICZNY.
    > Nie mam zadnego dokumentu bedacego kopia tego wniosku, malo tego NIC NIE
    > PODPISYWALAM...ABSOLUTNIE NIC...
    Witam,
    Masz prawo mocno namieszac w Eurobanku. Pracownik jest zobowiazany przed
    skanowaniem twoich dokumentow przedstawic do podpisania zgode na
    przetwarzanie danych w celu udzielenia pozyczki (nie na marketing). Na tej
    podstawie moga dzwonic, odwiedzac firme itp. Jesli nie dali do podpisania
    takiej zgody do podpisania to zlamali prawo. Moga za to poniesc b. surowe
    konsekwencje.
    Jesli checsz mozesz walczyc, jest perspektywa dostania wiekszych pieniedzy
    niz z pozyczki.
    Pozdr.
    Banan