  • Data: 2004-09-27 15:07:49
    Temat: Re: Eurobank---czy to prawidlowe?
    Od: "lilianna" <l...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sama jestem zdumiona... tym bardziej ze na wielu zaswiadczeniach jakie
    widzialam jest dopisek ze wystawca tego zaswiadzcenia ( ksiegowy ,
    wlascieciel itp) zgadza sie na pisemna lub telefoniczna weryfikacje
    rzetelnosci starajacego sie o kredyt , natomiast w tym zaswiadczeniu
    http://www.eurobank.pl/download/eurobank-zaswiadczen
    ie.pdf ktore sciagnelam
    z sieci i im dostarczylam nie ma o tym slowa. Musze przyznac ze i szef byl
    zdumiony , ale ten gosc z Eurobanku go podszedl ( :D) i szef po prostu
    podpisal ze wszystko sie zgadza.
    Opamietanie przyszlo potem i na mnie sie skrupilo.
    No a poza tym dziwne ze fakt zlozenia wniosku ( z moja zgoda na
    przetwarzanie i przechowywanie danych osobowych mojej osoby) nie jest w
    zaden sposob rejestrowany w formie pisemnej , gdyz jak rozumie bez tego
    samo posiadanie skanow mojego dowodu i paszportu plus zaswiadczenia jest w
    tym momencie wg mnie NIELEGALNE.

    no, ale moze sie myle...
    dzieki za dotychczasowe opinie
    lilianna