  • Data: 2004-09-27 14:19:40
    Temat: Re: Eurobank---czy to prawidlowe?
    Od: "lilianna" <l...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:cj952n$lro$1@news.onet.pl...

    > Żadna ciekawostka - uważasz, że ktoś miał Cię powiadamiać, że masz zamknąć
    > rachunek?
    > A niby na jakiej podstawie? Pomijając już podstawę - czy BZWBK miał się
    > wcielac w Ducha św. żeby zdać sobie sprawę, że ten rachunek nie jest Ci
    > już
    > niepotrzebny i tylko "zapomniałaś" go zamknąć ;-) ?

    Niestety... nie moglam sobie odmowic tej przyjemnosci w komentarzu do tego
    co glenn napisal....

    Otoz dlatego nie pamietalam o tym koncie ze... zakldane bylo tylko z okazji
    sprzedazy mieszkania poza miejscem mego zameldowania.
    Nigdy nie dostalam zadnego wyciagu z konta , nigdy zadnej karty ani pinu do
    niej..., choc wniosek o karte i pin byl skladany....i stosowna oplate
    pobrano >>(sic!!!)
    ogolem zero informacji...., chocby celem zainteresowania sie co z ta
    "(Virualna karta, rzekomo dla mnie wystawiona).Dlatego uwazam ze Bank winien
    zapytac czemu nie zglaszam sie po PIN.:))
    Konkluzja :nigdy juz moja noga nie postanie w BZWBK (zreszta pewno z
    wzajemnoscia), aczkolwiek tak jak napisalam moja wina ze ...zapomnialam o
    swoich obowiazkach.
    Jednakze obowiazkiem Banku bylo w tym wypadku zainteresowanie sie czemu nie
    odbieram PINU do karty i co sie stalo z nia sama.
    Dodam ze mija historia w BIK poza tym jest ok... bralam wiele kredytow ,
    moze drobnych , ale wszystkie zostaly splacone terminowo.