  • Data: 2004-09-27 14:57:04
    Temat: Re: Eurobank---czy to prawidlowe?
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    lilianna wrote:
    > Czyzbym trafila na pracownikow BZWBK???? :))
    > a moze EUROBANKU ?...

    Tak, tak - to my - Ci którzy powinni Ci byli przypomnieć, że masz zamknąć
    konto, zainteresować sie wnioskiem o kartę itp. Ech! Teraz juz wiem,
    dlaczego Lepper ma zwolenników-zawsze lepiej zwalic na "onych".

    > tak czy inaczej , wracajac do meritum sprawy ... co sie dzieje z tego
    > typu danymi skladanymi przez medium elektroniczne...

    Prawdopodonie udzieliłaś zgody na przetwarzanie do celów danego wniosku
    kredytowego. Możliwe też, że zgodziłaś sie na przetwarzanie do celów
    marketingowych (skoro masz problemy z pamięcią, to tego nie da sie
    wykluczyć). Napisz pisemko o wycofaniu zgody na przetwarzanie danych
    osobowych przez Eurobank, podpisz i albo wyslij poleconym, albo dostarcz do
    placówki (weź potwierdzenie przyjęcia od pracownika).