  • 191. Data: 2009-06-21 19:18:59
    Temat: Re: Dopłacimy bezrobotnym do kredytów
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sun, 21 Jun 2009 12:04:40 -0700 (PDT), szczurwa napisał(a):

    > Myślę, że na tym polega demokracja i jakiś rozsądny kompromis. Ja
    > jestem przeciwnikiem np. aborcji, a płacę podatki za wykonywanie
    > tychże. Jestem przeciwnikiem UE, a biorę od UE dotacje, co więcej,
    > szukam pomocy w UE (VAT od aut i paliwa) przeciwko złodziejom z
    > własnego rządu. W interesach nie ma obrazy. Skoro, wbrew sobie, jestem
    > już w UE, to dlaczego nie korzystać z pozytywów, które ona oferuje ?
    > Że jest to hipokryzja ? 99 % moich rodaków w takim razie to w ten czy
    > inny sposób hipokryci.

    Tylko my nie udajemy, że jesteśmy autorytetami moralnymi. Jezeli pieniądze
    są "brudne" to nawet użycie w słusznym celu ich nie "wybieli".
    I nadal nie widzę związku. Niech te badania robią na swój koszt. Skoro
    energia geotermalna to taki świetny interes to po zrobieniu odpowiedniego
    biznesplanu i daniu pod zastaw paru budynków uczelni pewnie sporo banków
    chętnie wyłoży pieniądze na inwestycje.

    --
    Kojer

  • 192. Data: 2009-06-21 19:25:18
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 21 Cze, 21:18, Robert Kois <k...@h...pl> wrote:

> [...]
    > biznesplanu i daniu pod zastaw paru budynków uczelni pewnie sporo banków

    A jaki z Rydzyka autorytet moralny ? Jaki jest zasięg jego kazań ?
    Gdzieś kiedyś czytałem, że to jego radio i telewizja to niecały 1 %
    oglądalności/"słuchalności" w Polsce. Rydzyk nie dostał dotacji
    ponieważ Rydzyk to Rydzyk, a nie dlatego, że miał zły projekt i to
    jest właśnie polityka. Wcześniej w ten sam sposób zniszczono Kluskę,
    JTT, CLIF-a i wiele innych, bezimiennych firm. I to mnie wqrwia. Jeśli
    dziś można zniszczyć Kluskę czy Rydzyka, to jutro w ten sam sposób
    można będzie wykończyć Roberta albo szczurwę, prawda ? Bardzo zła
    praktyka rządzacych....

  • 193. Data: 2009-06-21 20:30:57
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> writes:

    > Warszawa!

    No to dopiero konkret.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 194. Data: 2009-06-21 20:37:18
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "bradley.st" <b...@g...pl> writes:

    > Nie znam / nie spotkalem nikogo w USA kto by sie "bal" wyslac
    > czegokolwiek do gazety.
    > I zapewniam, ze gdybym sam uzyskal dostep do czegos wystarczajaco
    > "ciekawego", to nie poprzestalbym na lokalnych gazetach.

    A zauwazasz, ze gazety albo inna TV boi sie opublikowac "ciekawy"
    material? A jesli nie boi sie doslownie, to moze dostaje pieniadze albo
    cos podobnego by tego nie robic?

    > Mam wlasciwie tylko jedno pytanie. Skad czerpiesz wiedze o realiach
    > zycia w USA?

    Glownie od znajomych, ktorzy tam mieszkaja. Gazety i TV - wiesz,
    globalna wioska.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 195. Data: 2009-06-21 20:38:33
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> writes:

    > Nie mam dostępu do publikacji. Wszystko miałem w formie papierowej. Bliski
    > znajomy z AGHu przekazywał mi publikacje nt. polskich złóż geotermalnych.

    No ale wiesz, potrzebne sa jakies konkrety.

    > Publikacja również w formie papierowej i w j. niemieckim - dla niektórych to
    > może stanowić problem :(

    Wiekszym jest brak tej publikacji.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 196. Data: 2009-06-21 20:48:54
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "szczurwa"
    .googlegroups.com

    > Valdi, będziesz w Polsce, to sobie sami polejemy..;-)

    No ja myślę :)

    > A póki co,wypije za Twoje zdrowie Coronę

    Warto katować się tą chemią?

    > (ukradłem żonie, tylko to zostało w lodówce)...

    Ty nie kradnij ukochanej tylko cierpliwie poczekaj :) z DE przywiązę Ci
    skrzynkę piwnych rarytasów :)

  • 197. Data: 2009-06-21 20:49:59
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "szczurwa"
    a.googlegroups.com

    > I to mnie wqrwia. Jeślidziś można zniszczyć Kluskę czy Rydzyka, to jutro w
    ten sam sposób
    > można będzie wykończyć Roberta albo szczurwę, prawda ? Bardzo zła
    > praktyka rządzacych....

    Kto nie z nami ten przeciwko nam? - chyba tak to leciało... :(

  • 198. Data: 2009-06-21 23:13:11
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 21 Cze, 22:48, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:

    Stoi !

    P.S. Za moich studenckich czasów, jakies 15 lat temu, Corona to był
    rarytas ! Ale faktem jest, że z piwem to nie ma za wiele wspólnego !

  • 199. Data: 2009-06-21 23:23:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "szczurwa" c...@v...goog
    legroups.com

    : Super. Dopłaćmy zatem wszystkim branżom, akryzys zniknie. I stanie się
    : CUD, o którym marzy tusk.

    Proszę o zachowywanie się. ;) Nie tusk, ale pan premier RP, Donald Tusk.
    Nie każdemu dopłacimy, ale tylko bezrobotnym, czyli pokrzywdzonym przez
    zły los, zwany kryzysem!!!

    Ja, jako bezrobotny, poproszę o dofinansowanie kupna helikopteru. :)

    Szkoda, że w Polsce nie kupuje się żon -- poprosiłbym o dofinansowanie kupna kilu
    sztuk... ;)

    Poza śmigłowcem i żonami niczego mi nie potrzeba do szczęścia z dóbr materialnych. :)
    I ten śmigłowiec, to nie musi być zaraz najnowszy, wojskowy, z wyposażeniem wojennym,
    ale może być zwykły, cywilny... Oby nowy i nowoczesny...

    I te żony nie musza być wszystkie dziewicami, starczy, jeśli jedna z nich będzie
    dziewicą i jeśli wszystkie będą dostatecznie młode i sprawne...

    Kiedyś proponowałem dofinansowywanie zakupów czołgów, ale teraz uważam, że
    i tak na drogach jest zbyt tłoczno, a paliwo jest nadal zbyt drogie...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum: W Białymstoku, Miasto dzierżawi pokrzywdzonym ;) lokale za symboliczną
    złotówkę. :)
    Komuno -- nie wracaj [do producenta], ale zostań z nami... :)

  • 200. Data: 2009-06-22 07:08:11
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sun, 21 Jun 2009 12:25:18 -0700 (PDT), szczurwa napisał(a):

    > A jaki z Rydzyka autorytet moralny ? Jaki jest zasięg jego kazań ?

    A czy ja mówię, że on jest? Ja tylko mowię, że on się za takiego uważa.

    > Gdzieś kiedyś czytałem, że to jego radio i telewizja to niecały 1 %
    > oglądalności/"słuchalności" w Polsce.

    Żebyś się nie zdziwił. Oglądalność może i tak ale radio ma na pewno sporo
    większą słuchalność.

> [...]
    > dziś można zniszczyć Kluskę czy Rydzyka, to jutro w ten sam sposób
    > można będzie wykończyć Roberta albo szczurwę, prawda ? Bardzo zła

    Mieszasz pojęcia. Firmy prywatne (o ich niszczeniu może na razie nie
    rozmawiajmy bo to inna kwestia) a fundacja to zupełnie różne sprawy. Myśle,
    że pan Kluska mógłby się mocno obrazić za stawianie go obok Rydzyka w takim
    kontekście. A tak swoją drogą to projekt (a dokładnie wniosek o dotacje)
    był do dupy i jakoś nie spieszyli się z jego poprawą. Potem doszedł brak
    zgody na zbiórkę publiczną, ale ja bym też tej zgody nie dał bo ciągle wisi
    sprawa zbiórki na stocznie, gdzie zniknęły grube miliony.

    --
    Kojer