  • 211. Data: 2009-06-22 15:52:00
    Temat: Re: Dopłacimy bezrobotnym do kredytów
    Od: Rafał <r...@a...invalid>

    W dniu 2009-06-22 14:09, Valdi.Pavlack pisze:

    > Wow! Ale pojechałeś :)

    To nie miało być osobiste. Więc bez urazy proszę :)

    --
    Raf

  • 212. Data: 2009-06-22 15:54:38
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 22 Cze, 17:52, Rafał <r...@a...invalid> wrote:

    > To nie miało być osobiste. Więc bez urazy proszę :)

    Spoko !

  • 213. Data: 2009-06-22 16:42:09
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Rafał" news:h1o9f1$15e$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > To nie miało być osobiste. Więc bez urazy proszę :)

    Domyśliłem się i nie brałem tego osobiście :) - ot taka malutka i
    humorystyczna zarazem ironia z mojej strony :)

  • 214. Data: 2009-06-22 17:33:20
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "bradley.st" <b...@g...pl> writes:

    > To dobrze ze jednak znajomych nikt wyslany przez rzad nie "straszyl
    > Guantanamo albo bezpieczenstwem narodowym", jak pisales wczesniej.
    >
    > Na temat psychozy innych trudno mi sie wypowiedziec. Sam nie mam, nie
    > znam tez nikogo kto by mial.

    Nie napisalem ze nie straszyl. Napisalem ze nie sądze aby grozilo im
    niebezpieczenstwo. Znam tez wiele osob, ktore nie maja podobnych
    problemow, oczywiscie. Tyle ze rowniez nie robia niczego, co sie komus
    nie podoba.

    Za komuny, jak ktos cicho siedzial i nic nie robil, tez sie nikt nim nie
    interesowal. No, pamietam ze kiedys SB wlamalo sie do wszystkich piwnic
    (podobno szukali poligrafii itp), a innym razem jakis milicjant
    zaczepial nas w srodku nocy jak wracalismy z jakiejs imprezy (niestety
    dla niego to bylo "w terenie", my bylismy z Warszawy - i okazalismy
    dokumenty :-), wiec drobny bluff i zaczal innym glosem gadac). Ale mysle
    ze podobnych akcji mozna sie spodziewac takze teraz, obojetnie w jakim
    panstwie.

    Natomiast gdy ktos dzialal "przeciwko ustrojowi", nawet calkowicie
    w granicach obowiazujacego wtedy prawa, to juz nieco inaczej wygladalo.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 215. Data: 2009-06-27 13:50:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "szczurwa" 4...@v...goog
    legroups.com

    > Poza śmigłowcem i żonami niczego mi nie potrzeba do szczęścia z dóbr materialnych.
    :)
    > I ten śmigłowiec, to nie musi być zaraz najnowszy, wojskowy, z wyposażeniem
    wojennym,
    > ale może być zwykły, cywilny... Oby nowy i nowoczesny...

    : A co zrobisz z chopperem ? W zależności od odpowiedzi może się dorzucę..!

    [q..a, jak do niego mówić... co zrobić, aby zyskać jego poparcie w wyborach?...
    obywatelu? bracie? Bracie? Kochany Bracie? może on antyklerykalny a brat kojarzy
    się z zakonnikiem... może powiem do niego przyjacielu? odpowie mi -- towarzyszu...
    trzeba jakoś dyplomatycznie wybrnąć...]

    Ograniczanie się tylko do tego, co konieczne jest kaleczeniem duszy!
    Oczywiście dorzucę się do takich zakupów!!! Przecież z pensji trudno
    kupić coś takiego!!
    Musimy żyć jak wielka rodzina! Musimy kochać się wzajemnie -- każdy
    Polak musi czuć się tym kraju jak we własnym domu!

    [cholera... zaraz mnie skasują za brak szacunku do mniejszości...
    q..a... słowo się rzekło... każdy Polak, zamiast każdy człowiek...]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum: Mam nadzieję, że nie muszę dodawać, iż nie należy czytać tego,
    co jest w nawiasach kwadratowych, a co obrazuje jedynie moje
    myśli, nie zaś to, co powinno być posłane w tak zwany eter... ;)