  • 91. Data: 2009-06-20 15:20:52
    Temat: Re: Dopłacimy bezrobotnym do kredytów
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "bradley.st"
    news:2b2c82c8-5fa5-4d6c-8ff5-6fb391a22c43@l32g2000vb
    a.googlegroups.com

    > Przekladajac na polskie realia, wyobraz sobie telewizje Leppera "Broną
    > & Pługiem TV", gdzie pomiedzy wywiadem z poslanka Renata Beger ("Pani
    > Renato, to co dokladnie ma pani w oczach?") a teledyskiem Ich Troje
    > ("Dokąd idziesz Polsko?") leci news o tym jaki to "freak" rzadzi np.
    > Ekwadorem.

    Może ja czegoś nie łapię, ale jeżeli nawet taka TV by powstała to czy jakoś
    to wpłynie na życie znacznej części Polaków. IMHO nie, bo większość będzie
    miała to za przeproszeniem w dupie co jakiś matoł (czyt. poseł) mówi na
    szklanym ekranie. Usiądź kiedyś ze swoimi polskimi znajomymi przed TV i
    włącz program, w którym jeden debil z drugim żre się ze sobą, który jest
    większym the best'ciakiem za pieniądze podatnika. Na 99% po kilku chwilach
    zmienicie kanał albo wyłączycie TV bo nie będzieci mieli najmniejszej ochoty
    słuchać a tym bardziej oglądać pierdół jakie pajace z wiejskiej i pochodnych
    wygadują.

    Podobnie sprawa się ma do tego, że ktoś w USA ma śmiech, że rządził nami
    pajac, który mamusi dawał pieniądze zamiast samemu nimi dysponować. Mnie
    osobiście to stukało po całości, podobnie zapewne jak większość ludzi
    chodzących po polskich ulicach.
    Inna sprawa, że takie "wydarzenia" podnosiły ciśnienie małym pod względem
    wzrostu i intelektu ludziom z PISu, którzy traktowali takie zagrania jako
    zniewagę głowy państwa czy innego ścierwa określającego się jako "władza".
    No ale to chyba tylko źle o nich samym świadczy - po prostu sklonowani oraz
    reszta ich kolegów nie tylko z partii (czyt. osły z wiejskiej) nie ma
    żadnego dystansu do siebie.
    Kiedy przyglądam się z boku polskiego kurwidołkowi, który zwie się
    "polityką" żałuję, że w okrąglaku nie zasiada więcej ludzi pokroju Palikoty
    czy Silvio Berlusconiego. Może wtedy co poniektóre pojeby z wiejskiej mały
    by na swoich debiliskich ryjach mniej obłudy, fałszu i hipokryzji.

  • 92. Data: 2009-06-20 15:22:40
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "bradley.st"
    .googlegroups.com

    > Ja tylko zauwazylem
    > ze ostatnio juz trzeci raz napisalem "nie narzekaj, inni maja gorzej"
    > w odpowiedzi na post na grupie. :)

    Owszem mają a my, że by gorzej nie mieć niż mamy obecnie mamy w dupie
    polityków :) Oni nam chleba nie dadzą. Współczuję i jednocześnie szczerze z
    tego miejsca pozdrawiam tych, którzy jednak w takie cuda wierzą i nadal
    głosują na małych, sepleniących, tępych itp. :)

  • 93. Data: 2009-06-20 15:39:17
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 20 Cze, 10:56, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:

    > Bo jest źle, co nie zmienia faktu, że u was też nie jest kolorowo.
    > Czy skłamię jeżeli pokuszę się o stwierdzenie, że przeciętnemu człowiekowi w
    > USA żyje się gorzej (poziom życia itp.) niż jego odpowiednikowi w Europie
    > Zachodniej?

    Po pierwsze, co to jest "przecietny czlowiek" w trzystumilionowym
    panstwie? :) Tutaj roznice miedzy stanami sa czasami jak np. pomiedzy
    Estonia a Portugalia, albo Polska a Malta.
    Bylem wlasnie w stanie "tylko" 2 godziny samolotem od domu, a mialem
    wrazenie, ze to inny kontynent. OK, mieli Starbucks i McDonald's i
    mowili po angielsku, ale takie podobienstwa to dostrzegam tez w UK i w
    Irlandii :)

    Co do porownywania z odpowiednikiem w Europie Zachodniej - znam tylko
    UK, Irlandie i Francje w wystarczajacym (?) stopniu zeby sie
    wypowiedziec. Powiedzialbym, ze w Stanach wiele rzeczy materialnych
    jest latwiej dostepnych niz w Europie. No i jest po prostu wiecej
    miejsca, wiec latwiej mieszkac w nieco lepszych warunkach. Ale zauwaz,
    ze na przyklad ktos kto przez 10 lat zrywal azbest z dachow w Nowym
    Jorku, a mieszkanie dzielil z 10 innymi robotnikami MOZE sie ze mna
    nie zgodzic. :)

    > Po za tym wolę już klepać polską biedę niż żyć w mega policyjnym państwie,
    > która podobno uważa się za orędownika demokracji LOL :P

    Aha, zaczyna sie z panstwem policyjnym. Valdi, jak ja chce zobaczyc
    uzbrojonego po zeby policjanta, to lece do Paryza. Albo na Okecie. :p
    To tyle mam do powiedzenia. Ze juz nie wspomne o braku przymusowych
    "dowodow osobistych".

    Co do oredownika demokracji - lepiej byc policjantem, czy psem
    policjanta machajacym ogonem na zawolanie? "Och, moze doslemy wam
    jeszcze 1,500 polskich zolnierzy do Afganistanu?" :p

  • 94. Data: 2009-06-20 16:17:23
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "bradley.st"
    e.googlegroups.com

    > Po pierwsze, co to jest "przecietny czlowiek" w trzystumilionowym
    > panstwie? :)

    Duży, wcale nie znaczy lepszy :)

    > Tutaj roznice miedzy stanami sa czasami jak np. pomiedzy
    > Estonia a Portugalia, albo Polska a Malta.

    A to prawda.

    > OK, mieli Starbucks i McDonald's

    Typowo amerykańskie g..., którego pić i jeść napewno się nie da :) - bez
    urazy.

    > mowili po angielsku

    Uff, dobrze, że nie po hiszpańsku :)

    > ale takie podobienstwa to dostrzegam tez w UK i w Irlandii :)

    No ale wiesz ww. to Europa :)

    > Co do porownywania z odpowiednikiem w Europie Zachodniej - znam tylko
    > UK, Irlandie i Francje w wystarczajacym (?) stopniu zeby sie
    > wypowiedziec.

    Do listy, od siebie dorzucam Włochy i Niemcy :)

    > Powiedzialbym, ze w Stanach wiele rzeczy materialnych
    > jest latwiej dostepnych niz w Europie.

    To samo można powiedzieć o Europie - ehh czy nazwa naszego kontynentu nie
    brzmi pięknie? ;)

    > Ale zauwaz,ze na przyklad ktos kto przez 10 lat zrywal azbest z dachow w
    Nowym
    > Jorku, a mieszkanie dzielil z 10 innymi robotnikami MOZE sie ze mna
    > nie zgodzic. :)

    Zgoda - a ha azbestu w USA nie zrywałem :)

    > Aha, zaczyna sie z panstwem policyjnym. Valdi, jak ja chce zobaczyc
    > uzbrojonego po zeby policjanta, to lece do Paryza.

    Przesadzasz z tym Paryżem - poważnie :)

    > Albo na Okecie. :p

    A tutaj żale już do naszych politów mniej, którzy podobnie jak wasi rządzący
    mają za przeproszeniem pierdolca na punkcie bezpieczeństwa i wychodzą z
    założenia

    > To tyle mam do powiedzenia. Ze juz nie wspomne o braku przymusowych
    > "dowodow osobistych".

    Popatrz teraz na swoje podwórko i zobacz jak to wygląda w "american dream"
    :) O kontrolach na lotniskach w USA już nawet nie wspominam.

    > Co do oredownika demokracji - lepiej byc policjantem, czy psem
    > policjanta machajacym ogonem na zawolanie? "Och, moze doslemy wam
    > jeszcze 1,500 polskich zolnierzy do Afganistanu?" :p

    W przeciwieństwie do sprzedajny polityków ja nie nadstawiam swojej dupci USA
    (ani innemu krajowi), która dyma, dyma, dyma i nic nie daje w zamian po za
    poklepaniem jednego czy drugiego debila po ramieniu.

    Ehh - Europa jest piękna :) A USA? - co to komentować :) Po prostu Europa
    jest piękna :)

  • 95. Data: 2009-06-20 16:19:35
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 20 Cze, 00:59, "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:

    > Osobiscie wolalbym czerpac wiedze o swiecie z kilku roznych zrodel niz
    > z jednego. Zwlaszcza przez kilkanascie godzin dziennie...

    RM samo ma "problemy" ze swymi słuchaczami, jak i wchodzeniem w
    szersze poglądy.
    Ktoś kto czasem słucha opowiadał mi, że kiedyś zaprosili jakiegoś
    księdza który zajmuje się
    "organizacją" czy jak to nazwać roku ochrony życia który teraz
    podobno jest.
    Ksiądz zaczął opowiadać o 4 filarach tego programu, że to ochrona
    świata(ziemi) jako miejsca życia,
    ochrona życia człowieka, przez cały jego okres życia i jeszcze jakieś
    dwa filary - tymczasem kobieta prowadzaca program raczej chciała sie
    skoncentrować na aborcji i eutanazji i jakby było jej nie w smak, że
    ksiadz chce mówić o czyms wiecej. Potem zaczeli dzwonić słuchacze i
    rozmowa zeszła na sprawę dzieci pierwszokomunijnych, za co potem z
    resztą tego ksiedza radio przepraszało...

  • 96. Data: 2009-06-20 16:22:59
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Krzysiek"
    o.googlegroups.com

    [pozwoliłem się wyciąć cytat :)]

    Bo to radio ma kilka filarów, od których odchodzenie w czasie dyskusji nie
    jest wskazane. Ksiądz, o którym piszesz po prostu miał pecha :)

  • 97. Data: 2009-06-20 16:24:58
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Valdi.Pavlack" news:h1j12n$98j$1@news.interia.pl

    > A tutaj żale już do naszych politów mniej, którzy podobnie jak wasi
    rządzący
    > mają za przeproszeniem pierdolca na punkcie bezpieczeństwa i wychodzą z
    > założenia

    ...że każdy ich atakuje a wrogie wojska już czekają u naszych granic :)

    Zapomniałem dopisać ww. zdania w swoim poprzednim poście :)

  • 98. Data: 2009-06-20 16:40:13
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 20 Cze, 12:17, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:

    > Duży, wcale nie znaczy lepszy :)

    Nie twierdze ze lepszy. Twierdze, ze trudniej poddajacy sie
    "usrednieniu" i stad moj problem z ustaleniem kto to ten "przecietny"
    mieszkaniec.

    > Przesadzasz z tym Paryżem - poważnie :)

    No nie wiem. Zawsze mi sie udaje natknac na umundurowane trojki z
    "kalasznikowami". Od lotniska poczynajac, na muzeach konczac.

    > Popatrz teraz na swoje podwórko i zobacz jak to wygląda w "american dream"
    > :) O kontrolach na lotniskach w USA już nawet nie wspominam.

    Patrze. Nikt nie wymaga ode mnie posiadania dowodu osobistego.
    O co chodzi z kontrolami na lotniskach w USA? Ze zdejmowanie butow,
    czy ze skaner i kamera na cudzoziemcow?

    > W przeciwieństwie do sprzedajny polityków ja nie nadstawiam swojej dupci USA
    > (ani innemu krajowi), która dyma, dyma, dyma i nic nie daje w zamian po za
    > poklepaniem jednego czy drugiego debila po ramieniu.

    Ty nie nadstawiasz. Sprzedajni politycy tez nie. Tylko 1,500 polskich
    zolnierzy nadstawia -- wyslanych przez politykow wybranych w wyborach
    w wolnym i demokratycznym kraju. :p

    > Ehh - Europa jest piękna :) A USA? - co to komentować :) Po prostu Europa
    > jest piękna :)

    Jesli mozna wiedziec, na podstawie wielu lat zycia w ktorym stanie USA
    to napisales?

  • 99. Data: 2009-06-20 16:59:15
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "bradley.st"
    f.googlegroups.com

    > No nie wiem. Zawsze mi sie udaje natknac na umundurowane trojki z
    > "kalasznikowami". Od lotniska poczynajac, na muzeach konczac.

    We Włoszech masz to samo i... i zdarzyło ci się, że policjant we Francji
    podszedł do Ciebie ot tak sobie i kazał ci np. pokazywać zawartość plecaka
    itp.?

    > Patrze. Nikt nie wymaga ode mnie posiadania dowodu osobistego.

    I to jest taki problem? Myślisz, że w USA jesteś taki anonimowy?

    > O co chodzi z kontrolami na lotniskach w USA? Ze zdejmowanie butow,
    > czy ze skaner i kamera na cudzoziemcow?

    M. in. Ja przynajmniej w czasie swojego wypadu turystycznego czułem się jak
    pospolity przestępca - szczególnie na lotnisku :)

    > Ty nie nadstawiasz. Sprzedajni politycy tez nie. Tylko 1,500 polskich
    > zolnierzy nadstawia -- wyslanych przez politykow wybranych w wyborach
    > w wolnym i demokratycznym kraju. :p

    Po części sami tam pojechali. Nikt im pistoletu do głowy nie przystawiał i
    nie wysyłał. Inną bajką zaś jest już fakt, że w przypadku pewnych oficerów
    WP dochodziło do takich akcji, że jeżeli nie pchał się umierać za USA to
    dostawał kopa z woja (niestety media o tym nie mówią...).

    > Jesli mozna wiedziec, na podstawie wielu lat zycia w ktorym stanie USA
    > to napisales?

    A co ja się tutaj będę rozpisywał - Europa jest piękna :)

  • 100. Data: 2009-06-20 17:19:01
    Od: Bestseller <b...@S...pl>

    Dnia Fri, 19 Jun 2009 10:24:59 -0700 (PDT), szczurwa napisał(a):

    > http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,67375
    47,Bezrobotni_kredytobiorcy_pod_parasolem_panstwa.ht
    ml

    > To jest, qrwa, wolny rynek ?
    >
    > Do tej pory bezrobotny mógł zdychac z głodu, 90 % nie miało prawa do
    > zasiłku, a tzw. państwo miało to między nogami.
    >
    > Co się nagle teraz zmieniło ? Nie dopłacą bezrobotnym do leczenia,
    > żarcia, nauki dziecka tylko do kredytów !!!?

    Ale tak jest dokładnie!

    Ile z budżetu PL idzie na tzw. opiekę socjalną? Połowa, z czego połowa
    (czyli ćwierć całości) to renty i emerytury, a połowa pomoc biednym, czyli
    bezrobotnym.

    Ludzie dostają takie zasiłki, że im się do pracy iść nie chce. Wystarczy
    tylko kilka bachorów sobie machnąć i nie przejmować się nimi zbytnio, czyli
    nie kupować co chwila butów, plecaków i piórników (dostaną używane). Nie
    można też mieć auta czy nieruchomości. Przyjmuję, że połowa z pieniędzy
    "opieki" idzie na papierosy i chlanie rodziców. Czyli jedna ósma polskiego
    budżetu państwowego. I później oni są bezpłatnie (czyli za nasze) leczeni z
    raka czy marskości wątroby. Odwyk też mają za darmo. Nie można ich wyrzucić
    z mieszkania bez znalezienia zastępczego. Żyć nie umierać! I miliony tak
    żyją za nasze, bez honoru. W tym najbardziej poszkodowani są uczciwi biedni
    ludzie, których zapewne także jest sporo. Pomoc miała być dla nic, ale jest
    teraz dla nich plus dziesięć razy tylu leni - krętaczy.

    Zarabiający ludzie często o tym nie wiedzą, myślą, że tak wszystko
    przychodzi z trudem.

    Całość jest pewnym uproszczeniem, ale generalnie tak jest. Więc lepiej,
    żeby dawać ludziom na chlanie czy na kredyt mieszkaniowy?