  • 1. Data: 2009-06-19 11:15:20
    Temat: jaki bank i konto wybrac?
    Od: "Lech Frątczak" <l...@o...pl>

    Witam serdecznie,

    Aktualnie poszukuję banku i konta dla siebie. Obecnie posiadam:
    - CitiOne bez opłat za prowadzenie
    - karta Visa Platinum zwolniona z opłat

    Naturalnie, zależy mi na lepszej ofercie niż wyżej wymieniona. Jakie elementy
    oferty sprawią, że będzie ona lepsza?
    Brak opłat za prowadzenie konta.
    Brak opłat za polecenia zapłaty i zlecenia stałe.
    Darmowy serwis SMSowy (informacje o stanie konta/karty).
    Prestiżowa karta kredytowa z możliwością zwolnienia z opłat.
    Darmowe potwierdzenia wykonanych przelewów pocztą.

    Nie wszystko z powyższej listy musi być spełnione, im więcej tym lepiej.

    Dodatkowo chcę by to konto miało możliwość całkowitego wyłączenia dostępu przez
    internet.

    Z góry dziękuję za podpowiedzi.

    Lech F.

  • 2. Data: 2009-06-19 11:57:32
    Temat: Re: jaki bank i konto wybrac?
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 19 Jun 2009 13:15:20 +0200, Lech Fr?tczak napisał(a):

> [...]
    >
    > Nie wszystko z powyższej listy musi być spełnione, im więcej tym lepiej.
    >
    > Dodatkowo chcę by to konto miało możliwość całkowitego wyłączenia

    Takich rzeczy to chyba nawet w erze nie ma.
    Dostęp internetowy, czyli przerzucenie na klienta zarządzania swoim
    rachunkiem, powoduje że bank może zejść z opłat za konto, nierzadko do
    zera.

    Tak na szybko to mi przychodzi do głowy Aquarius Intensive o ile dobrze
    pamiętam a jeżeli nie to na pewno mnie ktoś poprawi ;)

    Xenocide

  • 3. Data: 2009-06-20 23:08:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "xbartx" h1fufc$jb5$...@i...gazeta.pl

    > Tak na szybko to mi przychodzi do głowy Aquarius Intensive o ile dobrze
    > pamiętam a jeżeli nie to na pewno mnie ktoś poprawi ;)

    Miałem rachunki firmowe i RORy za free, gdy internet nie był egalitarnym dobrem.
    Płacić należało tylko za czeki, a raczej za książeczki czekowe. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'