  • 181. Data: 2009-06-21 13:15:30
    Temat: Re: Dopłacimy bezrobotnym do kredytów
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 21 Cze, 08:36, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> wrote:

    > Mozesz przeciez glosowac na tych, ktorzy teoretycznie nie maja szans
    > wejsc do parlamentu itp. Nie glosujac nie dajesz im szansy.

    No wreszcie ktos...! :)

    Sam stosuje te metode, takze zamiast "wyboru mniejszego zla" pomiedzy
    np. dwoma bardzo silnymi, ale beznadziejnymi, kandydatami.

  • 182. Data: 2009-06-21 16:40:05
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Krzysztof Halasa" news:m3fxdt22l9.fsf@intrepid.localdomain

    > Elek...czego?
    > O jakiej mocy?

    Nie mam dostępu do publikacji. Wszystko miałem w formie papierowej. Bliski
    znajomy z AGHu przekazywał mi publikacje nt. polskich złóż geotermalnych.

    > Jakis link?

    Publikacja również w formie papierowej i w j. niemieckim - dla niektórych to
    może stanowić problem :(

  • 183. Data: 2009-06-21 16:49:33
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 21 Cze, 11:20, Robert Kois <k...@h...pl> wrote:

    > Znaczy chcesz dawać publiczne pieniadze komuś kto nadal się nie rozliczył z
    > jednej zbiórki (ciekawe, że jakoś nikt go nie obwinia o upadek stoczni)?
    > Jakby dostał i przepuścił na swoją TV to byś pewnie marudził, ze tyle
    > pieniędzy zostało zmarnowane.

    Ani jeden rząd III RP nie rozliczył się do końca z zebranych podatków.
    W latach dziewięćdziesiątych NIK stwierdziła że 47 % środków
    budżetowych jest wydawanych niegospodarnie. I jakoś nikt nie
    kwestionuje madatu władzuchny do pobierania podatków.

  • 184. Data: 2009-06-21 16:50:10
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 21 Cze, 09:45, CeBeR <c...@i...n_o_s_p_a_m.pl> wrote:

    Jak juz bierzesz, to bierz połowę..;-)

  • 185. Data: 2009-06-21 17:27:29
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Fri, 19 Jun 2009 21:06:38 +0200
    "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:

    > Żal mi tylko ludzi, którzy muszą
    > tu żyć na codzień, którzy nie mieli tyle szczęścia co ja...

    E tam nie jest tak źle. Abstrahując od tematów i preferencji
    politycznych, które mnie kompletnie nie interesują, to zachód jest
    mdły, rozlazły i wygodny - generalnie nic tam ciekawego nie ma ;)

    Xenocide

  • 186. Data: 2009-06-21 18:26:10
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sun, 21 Jun 2009 09:49:33 -0700 (PDT), szczurwa napisał(a):

> [...]
    > budżetowych jest wydawanych niegospodarnie. I jakoś nikt nie
    > kwestionuje madatu władzuchny do pobierania podatków.

    Rząd a prywatna fundacja to jednak co innego. Jak prywatna firma/fundacja
    chce wrzucić w błoto kupę kasy to ja nie widzę problemu.
    I ja się pytam, dlaczego mam płacić na ogrzewanie (a tak naprawde to nawet
    nie ogrzewanie a zbadanie możliwości) prywatnej wyższej szkoły niczego i
    byleczego? No i przecież UE to dla nich samo zło, ruja i poróbstwo. Powinni
    się brzydzić brudną kasą.

    --
    Kojer

  • 187. Data: 2009-06-21 19:03:06
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "xbartx" news:20090621192729.6160492d@cartel

    > to zachód jest mdły, rozlazły i wygodny - generalnie nic tam ciekawego nie
    ma ;)

    Wszystko zależy od tego jakie kto ma preferencje w życio i czego od tego
    życia oczekuje :)

  • 188. Data: 2009-06-21 19:04:40
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 21 Cze, 20:26, Robert Kois <k...@h...pl> wrote:

> [...]
    > byleczego? No i przecież UE to dla nich samo zło, ruja i poróbstwo. Powinni

    Myślę, że na tym polega demokracja i jakiś rozsądny kompromis. Ja
    jestem przeciwnikiem np. aborcji, a płacę podatki za wykonywanie
    tychże. Jestem przeciwnikiem UE, a biorę od UE dotacje, co więcej,
    szukam pomocy w UE (VAT od aut i paliwa) przeciwko złodziejom z
    własnego rządu. W interesach nie ma obrazy. Skoro, wbrew sobie, jestem
    już w UE, to dlaczego nie korzystać z pozytywów, które ona oferuje ?
    Że jest to hipokryzja ? 99 % moich rodaków w takim razie to w ten czy
    inny sposób hipokryci.

  • 189. Data: 2009-06-21 19:07:08
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "szczurwa"
    l.googlegroups.com

    [wyciąłem]

    Ten Pan naprawdę dobrze mówi. Czy ktoś w moim imieniu może mu polać zimnej
    wódeczki? :)

  • 190. Data: 2009-06-21 19:15:56
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 21 Cze, 21:07, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:

    > Ten Pan naprawdę dobrze mówi. Czy ktoś w moim imieniu może mu polać zimnej
    > wódeczki? :)

    Valdi, będziesz w Polsce, to sobie sami polejemy..;-) A póki co,
    wypije za Twoje zdrowie Coronę (ukradłem żonie, tylko to zostało w
    lodówce)...