  • 1. Data: 2009-06-19 15:44:18
    Temat: Nowe oferta lokat - Getin
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    Tak jak w temacie :)

    Szczegóły:
    http://depozyty.getinbank.pl/oprocentowanie.html

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-06-19 16:40:38
    Temat: Re: Nowe oferta lokat - Getin
    Od: " aneczka.jedna" <a...@N...gazeta.pl>

    żeby miec 7% na lokacie trzeba miec 1k na ror
    Ten ror jest jakoś oprocentowany?
    szukałam u nich na stronie, ale nie znalazłam:(

  • 3. Data: 2009-06-19 17:23:41
    Od: "Lukasz W." <w...@i...pl>

    > żeby miec 7% na lokacie trzeba miec 1k na ror
    > Ten ror jest jakoś oprocentowany?
    > szukałam u nich na stronie, ale nie znalazłam:(

    jest oprocentowany - 1% :)

    L.W.

  • 4. Data: 2009-06-19 17:29:39
    Od: BI <f...@o...pl>

    On 19 Cze, 19:23, "Lukasz W." <w...@i...pl> wrote:

    > jest oprocentowany - 1% :)
    >
    > L.W.

    Chyba, że będzie to internetowy rachunek e-getin (ROR + rachunek
    oszczędnościowy TOP). Wtedy może być 6%.

  • 5. Data: 2009-06-19 17:44:03
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    " aneczka.jedna" news:h1gf26$nk8$1@inews.gazeta.pl

    > żeby miec 7% na lokacie trzeba miec 1k na ror
    > Ten ror jest jakoś oprocentowany?
    > szukałam u nich na stronie, ale nie znalazłam:(

    Aneczka! Czy my na pewno mówimy o tych samych lokatach? ;)

    A co do samego RORu. Mi system pokazuje, że ror ma 1% w skali roku, ale
    jakoś dziwnym trafem nic mi do niego nie dopisują. Może dlatego, że 99%
    pieniędzy zgromadzonych w Getinie, "odpoczywa" sobie na TOPie :)

  • 6. Data: 2009-06-19 17:59:55
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Lukasz W." news:h1ghmv$931$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > jest oprocentowany - 1% :)

    Dopisują Ci co miesiąc ten należy 1% odsetek liczony w skali roku?

  • 7. Data: 2009-06-19 20:55:35
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote in message
    > Tak jak w temacie :)
    >
    > Szczegóły:
    > http://depozyty.getinbank.pl/oprocentowanie.html

    Na razie to nie jest rewelacja. Mam zwykly ror internetowy i nie zamierzam
    zakladac zadnego e-getina. W Eurobanku daja 6.06% netto, takze dopiero przy
    7,5% byloby to samo, ale z pokreconymi warunkami utrzymywania tysiaca na
    niskooprocentowanym ROR.
    Juz dawno powinni wprowadzic dobrze oprocentowane lokaty 7-dni powiedzmy na
    6,5% przebijajac Eurobank. Ci co tam pracuja chyba nie bardzo umieja liczyc,
    teraz czas na produkty bez 'belki'. Mnie interesuje netto a nie brutto.
    Skoro bank woli sponsorowac kase podatkowa panstwa, to ja zaczekam na wyzsze
    oprocentowanie. Widac kryzys postepuje w bankach, bo zamiast obnizek to
    prawie wszyscy szykuja niewielkie podwyzki.

  • 8. Data: 2009-06-19 21:27:35
    Od: "waldek" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > na wyzsze oprocentowanie. Widac kryzys postepuje w bankach, bo zamiast
    > obnizek to prawie wszyscy szykuja niewielkie podwyzki.

    Jest lokata jednodniowa na 6%, co daje netto 7,4% i bez problemu założysz ją
    z internetu jeżeli masz e ror getin

    pozdr
    Waldek

  • 9. Data: 2009-06-19 21:28:55
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Krzysztof" news:h1gu0a$2jor$1@news2.ipartners.pl

    > Na razie to nie jest rewelacja.

    :) punkt widzenia zależy itd.

> [...]
    przy
    > 7,5% byloby to samo, ale z pokreconymi warunkami utrzymywania tysiaca na

    Chyba znowu nie rozmawiamy o tych samych lokatach. Zjedź na dół strony.
    Dostrzeżesz, że też są tam normalne lokaty :)

    > Juz dawno powinni wprowadzic dobrze oprocentowane lokaty 7-dni powiedzmy
    na
    > 6,5% przebijajac Eurobank.

    Kiedy po części tak było kiedy TOP miał więcej niż 6% :)

    > Ci co tam pracuja chyba nie bardzo umieja liczyc,
    > teraz czas na produkty bez 'belki'.

    Rozumiem, że to jakiś ogólny trend po tym jak media nagłośniły to co
    stworzył m. in. KB oraz eurobank :)

    > Mnie interesuje netto a nie brutto.

    Nie ciebie jednego :)

    > Skoro bank woli sponsorowac kase podatkowa panstwa, to ja zaczekam na
    wyzsze
    > oprocentowanie.

    Poczekam razem z tobą (jeżeli pozwolisz). Mam nadzieję, że się doczekamy :)

    > Widac kryzys postepuje w bankach, bo zamiast obnizek to
    > prawie wszyscy szykuja niewielkie podwyzki.

    Prowizji czy oprocentowania bo ostatnio o tych pierwszych było trochę szumu
    :)

  • 10. Data: 2009-06-19 21:52:16
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "waldek" <j...@p...onet.pl> wrote in message

    > Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jest lokata jednodniowa na 6%, co daje netto 7,4% i bez problemu założysz
    > ją z internetu jeżeli masz e ror getin
    Faktycznie cos niedawno dodali bo na stronie z procentami tego nie
    widzialem, dopiero teraz w systemie transakcyjnym. Od kiedy to dodali?