  • 1. Data: 2004-07-14 13:50:04
    Temat: tajne konto na lewa kase
    Od: "johnny" <n...@b...potem.tona.spamu.pl>

    witam

    pewnie to nietypowe pytanie ale moze ktos wie jak to zrobic
    potrzebuje zalozyc konto na ktore wplacalbym sobie lewą (w sensie ze zona
    nie wie) kase.
    potem robil sobie przelewiki na rzeczy zwiazane z moim hobby

    najwazniejsze parametry
    1. zero listow od banku , pod zadnym pozorem , kontakt emailowy
    2. zero telefonow z banku do domu
    3. dostep i mozliwosc wykonywnia przelewow przez internet

    dzieki
    pozdrawiam
    johnny

    p.s. jak wpadne na tym to zgine

  • 2. Data: 2004-07-14 13:53:02
    Temat: Re: tajne konto na lewa kase
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik johnny napisał:

> [...]
    > nie wie) kase.
    > potem robil sobie przelewiki na rzeczy zwiazane z moim hobby

    Subkonto u jakiegoś kolegi ?

    Gorzej jak żona kolegi się dowie ';)
    --
    Stasio Podróżnik
    Black 525 tds E-34 nr rej.RP XXXXX (pl.misc.samochody-bez naklepki ;))

  • 3. Data: 2004-07-14 14:02:58
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    http://www.yodelbank.com/

    > najwazniejsze parametry
    > 1. zero listow od banku , pod zadnym pozorem , kontakt emailowy

    zero

    > 2. zero telefonow z banku do domu

    zero

    > 3. dostep i mozliwosc wykonywnia przelewow przez internet

    Hmm, no to już zależy dokąd te przelewy...

    --
    Miernik ________________________ xmpp:m...@a...info
    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl

  • 4. Data: 2004-07-14 14:11:22
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    > pewnie to nietypowe pytanie ale moze ktos wie jak to zrobic
    > potrzebuje zalozyc konto na ktore wplacalbym sobie lewą (w sensie ze zona
    > nie wie) kase.

    Grunt to wzajemne zaufanie ;-)

    > 1. zero listow od banku , pod zadnym pozorem , kontakt emailowy

    Nie ma banku który nigdy ale to nigdy nie wyśle Ci żadnego listu
    (nawet internetowe - ot, ślą choćby nowe kody jednorazowe, nowe karty
    płatnicze, ważne lub umocowane prawnie powiadomienia). Ale sporo
    banków dosyć dobrze przestrzega rozróżnienia adresu korespondencyjnego
    od zameldowania.

    > 2. zero telefonow z banku do domu

    Na telefon którego nie podasz nikt nie zadzwoni. Możesz podać jedynie
    komórkę...

    > 3. dostep i mozliwosc wykonywnia przelewow przez internet

    To obecnie ma już większość polskich banków.

    > p.s. jak wpadne na tym to zgine

    To co, tropimy po nagłówkach posta kim jesteś ;-)

  • 5. Data: 2004-07-14 14:15:02
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik johnny napisał:

    > najwazniejsze parametry
    > 1. zero listow od banku , pod zadnym pozorem , kontakt emailowy
    > 2. zero telefonow z banku do domu
    > 3. dostep i mozliwosc wykonywnia przelewow przez internet

    Inteligo. Dzwonia tylko na ten numer ktory podasz (np. komorkowy), z
    kurierem mozesz sie umowic poza domem, cala korespondencja idzie e-mailem.

    Jest tylko problem z kartami ktore przysylaja (kolejne VE i kodowe). Ale
    mozesz podac dowolny adres korespondencyjny, czyli np. kolegi lub kochanki.

    Bartol

  • 6. Data: 2004-07-14 14:24:22
    Od: "sereq" <p...@p...pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości

    > Inteligo. Dzwonia tylko na ten numer ktory podasz (np. komorkowy), z
    > kurierem mozesz sie umowic poza domem, cala korespondencja idzie e-mailem.

    ryzykowne z tym kurierem. Jak ma podany na przesylce adres zameldowania to
    kaplica. Moge sie zalozyc ze przylezie tam mimo telefonicznego umowienia
    gdzie indziej.

    > Jest tylko problem z kartami ktore przysylaja (kolejne VE i kodowe). Ale
    > mozesz podac dowolny adres korespondencyjny, czyli np. kolegi lub
    kochanki.

    to samo jak z kurierem, maly blad, omskniecie palca i karty leca na adres
    zameldowania. :)

    sq

  • 7. Data: 2004-07-14 14:34:22
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik sereq napisał:

    > ryzykowne z tym kurierem. Jak ma podany na przesylce adres zameldowania to
    > kaplica. Moge sie zalozyc ze przylezie tam mimo telefonicznego umowienia
    > gdzie indziej.

    No tak. Ciagle Masterlink? ;-)

    > kochanki.
    >
    > to samo jak z kurierem, maly blad, omskniecie palca i karty leca na adres
    > zameldowania. :)

    Cholera. Umarl w butach czyli. Kochanki to fajne hobby, ale kosztowne i
    ryzykowne. ;-)))))))

    Bartol

  • 8. Data: 2004-07-14 15:42:10
    Od: Lukasz Ligowski <l...@z...mimuw.edu.pl>

    Witam,

    > No tak. Ciagle Masterlink? ;-)

    Ja nie miałem z tym żadnych problemów.

  • 9. Data: 2004-07-14 15:53:15
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    > nie wie) kase.
    > potem robil sobie przelewiki na rzeczy zwiazane z moim hobby

    Najpierw pozwolisz, że wyrażę swoje potępienie ;-)))) Chcesz coś ukrywac
    przed żoną ;-))) ? Feeeee ;-)

    > najwazniejsze parametry
    > 1. zero listow od banku , pod zadnym pozorem , kontakt emailowy
    > 2. zero telefonow z banku do domu
    > 3. dostep i mozliwosc wykonywnia przelewow przez internet

    Chyba ekonto Pro w Lukasie załatwia sprawę. Pod warunkiem, że założysz je w
    oddziale. W skrócie - z wyciągów miesięcznych możesz zrezygnować, mając
    token większość spraw załatwisz netem-w razie czego przejdziesz się do
    oddziału, do kontaktu możesz dać komórkę, VE do konta można odbierac w
    oddziale, przelewy przez net są darmowe. Jak utrzymasz saldo (jakaś
    lokatka?) powyżej 5k to konto też za free. Chyba ideał dla Twojego procederu
    ;-)))

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 10. Data: 2004-07-14 16:01:19
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Glenn napisał:

> [...]
    > oddziale, przelewy przez net są darmowe. Jak utrzymasz saldo (jakaś
    > lokatka?) powyżej 5k to konto też za free. Chyba ideał dla Twojego procederu

    Mam ... wyciągów nie dostaję ...co jakiś czas oszołomy coś przysyłają
    ... Raz przysłali GRZEBIEŃ! ! ! !

    ;)