  • Data: 2022-09-16 14:10:39
    Temat: DG na ryczałcie a kredyt hipo
    Od: Robert_DF <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    analizowałem ten temat na początku roku i było b.średnio, dzisiaj
    robiłem zestawienie dla redakcji SoF i się okazało, że powoli ale jednak
    podejście banków się zmienia na korzyść ryczałtowców

    chyba jednak ktoś poszedł po rozum do głowy i przestał dyskryminować
    tych wszystkich programistów, którzy na B2B (ryczałt lub IP box)
    zarabiają znacznie więcej niż średnia krajowa

    czyli nie trzeba mieć umowy o pracę na czas nieokreślony (w dobrej i
    stabilnej firmie) ani być emerytem aby być dobrze traktowanym przez
    banki (przynajmniej niektóre)

    nie tylko KPiR ale też i ryczałt robi się bardzo ok, a jakie są Wasze
    doświadczenia?

    w tekście macie oficjalne stanowisko banków, mniej lub bardziej
    konkretne, a jaka jest praktyka?

    odczuwacie jakąś różnicę, zmianę podejścia itp.?

    link do tekstu: https://tiny.pl/wg6h6

    --
    pozdrawiam
    Roberts