  • Data: 2023-05-15 12:08:04
    Temat: Czy ktoś ćwiczył chargeback zapłaty przez Curve?
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Pytanie jest trochę na wyrost, bo nie jestem pewien jak się sprawa rozwinie i czy nie
    będzie to chargeback przez Citka (ostatecznie zapłata była z karty Citi).

    Ale nigdy chargebacku nie ćwiczyłem, więc wolę zapytać.
    Było tak:
    - zamówiłem towar w sklepie internetowym (~1.5kPLN) z dostawą na sobotę (dodatkowo
    płatną, bo kurier, podczas gdy normalnie nie byłoby opłaty za dostawę). Zrobiłem tak,
    bo w ofercie podano "Najszybsza dostawa: w sobotę13.05.2023" a na infolinii facet
    powiedział, że dostawa na sobotę tylko gdy kurierem. Rzeczywiście, w potwierdzeniu
    przyjęcia zamówienia jest pozycja "Dostawa w sobotę" z kwotą opłaty.

    I tu się zaczyna typowa historia:
    - sobota po południu - kuriera nie ma, infolinia potwierdza, że wysyłki nie było i
    radzi dzwonić w poniedziałek, sugerując, że może w poniedziałek wyślą (nic nie mówi o
    dostawie w poniedziałek)
    - jest teraz poniedziałek i do tej chwili wysyłka nie nastąpiła - "paczka w
    przygotowaniu"
    - ja nie mogę czekać i kupuję towar powtórnie gdzie indziej, w tej samej cenie, z
    dostawą na wtorek za darmo, oczywiście.

    Zamierzam odczekać do chwili wysyłki a następnie zrobić chargeback,
    ponieważ uważam, że oszustów należy tępić. Ale nie chcę się wpuścić w długą sprawę.

    Zatem - jak w temacie... A jak ktoś ćwiczył to jak to szło? Oczywiście deatlami
    chcargebacku w Citi też nie pogardzę :-)

    Pozdr.

    witrak()