  • 41. Data: 2010-07-14 07:20:09
    Temat: Re: Co zamiast Multibanku (dlugie)?
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 13 Jul 2010 20:30:19 +0200, RobertS napisał(a):

    > citi może i jest ok, ale mimo wszystko wolę Multi, mam tam swoje główne
    > konto oraz rachunek maklerski i kilka debetówek - wszystko gratis

    Ok. Jeżeli Ty napiszesz, że się wyprowadzasz z Multi, bo Ciebie wkurzyli/
    przeginają etc to znaczy, że spokojnie mogą zamknąć ten bank ;)

    --
    xbartx

  • 42. Data: 2010-07-14 16:23:10
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 14 Lip, 09:20, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Ok. Jeżeli Ty napiszesz, że się wyprowadzasz z Multi, bo Ciebie wkurzyli/
    > przeginają etc to znaczy, że spokojnie mogą zamknąć ten bank ;)

    Nie jest tak zle ;)
    Ja w koncu zdecydowalem, ze jak mi teraz "ja" zmienia na Aq classic to
    zostaje w Multi. Konto bedzie mnie kosztowalo tyle samo co teraz (36
    zl rocznie) - oplata za VC debetowa.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 43. Data: 2010-07-15 06:09:12
    Od: "Filip Lach" <f...@W...gazeta.pl>

    Rafal M <r...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > Ja w koncu zdecydowalem, ze jak mi teraz "ja" zmienia na Aq classic to
    > zostaje w Multi. Konto bedzie mnie kosztowalo tyle samo co teraz (36

    No i właśnie to mnie wkurza - wielkie zmiany, choć nic się nie zmienia. Konto
    za darmo, ale za karty teraz zapłacisz więcej... ja już po prostu nie wierzę w
    banki, w to że są frontem do klienta i takie zmiany nie zmiany odbieram jako
    kręcenie, które jest dla mnie niezrozumiałe.

  • 44. Data: 2010-07-15 14:50:08
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Ok. Jeżeli Ty napiszesz, że się wyprowadzasz z Multi, bo Ciebie wkurzyli/
    > przeginają etc to znaczy, że spokojnie mogą zamknąć ten bank ;)

    najwidoczniej będę ostatni, który się wyniesie...po mnie można już tylko
    rzucić zapałkę lub zgasić światło ;-D

    --
    pozdrawiam
    RobertS