  • 1. Data: 2010-07-07 07:46:41
    Temat: AMBERGOLD - co to jest i czy to bezpieczne?
    Od: " " <w...@g...pl>

    Witam znalazłem taką ofrtę lokaty

    http://www.ambergold.com.pl/

    czy to jest bezpieczne i dlaczego az 10 % dają?

  • 2. Data: 2010-07-07 08:00:34
    Temat: Re: AMBERGOLD - co to jest i czy to bezpieczne?
    Od: " " <a...@g...pl>

    niebezpieczne
    http://www.bankier.pl/wiadomosc/-2166912.html

  • 3. Data: 2010-07-07 08:05:05
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik <w...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    > Witam znalazłem taką ofrtę lokaty
    >
    > http://www.ambergold.com.pl/

    Każdy amator szybkich zysków powinien się wcześniej zapoznać ze stroną:
    http://www.knf.gov.pl/o_nas/ostrzezenia_publiczne/in
    dex.html

    > dlaczego az 10 % dają?

    Bo wydymają klientów, więc nie mogą dać za dużo żeby nie budziło to od razu
    podejrzeń a nie mogą i za mało, bo wtedy zbyt długo zbieraliby się chętni do
    wydymania.

  • 4. Data: 2010-07-07 08:24:07
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 07 Jul 2010 10:05:05 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Każdy amator szybkich zysków powinien się wcześniej zapoznać ze stroną:
    > http://www.knf.gov.pl/o_nas/ostrzezenia_publiczne/in
    dex.html

    Ba, mingosp nawet zakazał im działalności.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    pstryczki ==> http://www.flickr.com/photos/olgierd/

  • 5. Data: 2010-07-07 09:06:52
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 7 Lip, 09:46, " " <w...@g...pl> wrote:
    > Witam znalaz em tak ofrt lokaty
    >
    > http://www.ambergold.com.pl/
    >
    > czy to jest bezpieczne i dlaczego az 10 % daj ?

    Aż 10%? Widocznie wierzą (ja tę wiarę podzielam), że złoto zyska
    więcej.
    Co do bezpieczeństwa (tzn. kto gwarantuje wypłatę, gdyby AmberGold nie
    zdołało) - nie wiem.
    Ciekawa jest ta promocja ze sztabką 1g. Przy 5000 zł (minimalna
    lokata) to daje ok. 2-2,5%, a wycofać środki można w każdym momencie
    (nie wnikałem czy z jakimiś "haczykami").

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 6. Data: 2010-07-13 13:31:36
    Od: "jarek" <j...@p...onet.pl>

    > niebezpieczne
    > http://www.bankier.pl/wiadomosc/-2166912.html
    >
    > --

    W artykule z 2010-06-25 08:5, podają, ze dostali zakaz "Z początkiem tego
    tygodnia Minister Gospodarki wydał decyzję o natychmiastowym zawieszeniu spółki"
    a ja od kilku dni, łącznie z dzisiejszym, na stronach Rzeczpospolitej widzę ich
    reklamę
    http://www.rp.pl/temat/503743.html

  • 7. Data: 2010-07-13 14:22:17
    Od: "jarek" <j...@p...onet.pl>

    > wycofać środki można w każdym momencie
    > (nie wnikałem czy z jakimiś "haczykami").

    No właśnie, zobacz jak są skonstruowane i ile wynoszą opłaty za certyfikaty,
    zerwania, przesyłki, itp ... za jakiś tam papier przy zerwaniu kasuja coś koło
    150 zł, za certyfikat koło 15 zł. przeglądałem jakieś trzy dni temu, bo na
    stronie Rzepy reklama wyskoczyła i nie za bardzo pamiętam. Poza tym w kwestii
    ubezpieczenia, to do wglądu jest ubezpieczenie firmy w PZU, też warto zobaczyć