  • 1. Data: 2010-07-07 06:42:59
    Temat: konto superoszczędnościowe citibank - żart?
    Od: "zbig" <z...@p...onet.pl>

    w citibanku mają konto tzw. SuperOszczędnościowe 4.5%, ale z tego co widzę w
    regulaminie jest zapis:

    "Środki zgromadzone na Koncie SuperOszczędnościowym są oprocentowane zgodnie z
    Tabelą Oprocentowania. Jednak w razie dokonania dyspozycji obciążającej Konto
    SuperOszczędnościowe Klient nie otrzyma odsetek za miesiąc, w którym nastąpiła
    dana dyspozycja;"

    czy mam to rozumieć że jeżeli będę trzymał tam 1 mln zł przez 30 dni lipca, a
    31-ego przeleję gdzieś jedną złotówkę - to nie dostanę odsetek za całą bańkę ???

  • 2. Data: 2010-07-07 07:14:38
    Temat: Re: konto superoszczędnościowe citibank - żart?
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 07 Jul 2010 08:42:59 +0200, zbig napisał(a):

    > czy mam to rozumieć że jeżeli będę trzymał tam 1 mln zł przez 30 dni
    > lipca, a 31-ego przeleję gdzieś jedną złotówkę - to nie dostanę odsetek
    > za całą bańkę ???

    Ale chcesz tutaj znaleźć potwierdzenie czy potrafisz czytać ze
    zrozumieniem czy o co chodzi? Bo jeżeli o to pierwsze, to tak, nie
    dostaniesz odsetek.

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2010-07-07 10:26:39
    Od: "zbig" <z...@p...onet.pl>

    > Ale chcesz tutaj znaleźć potwierdzenie czy potrafisz czytać ze
    > zrozumieniem czy o co chodzi? Bo jeżeli o to pierwsze, to tak, nie
    > dostaniesz odsetek.

    liczyłem na to, że gdzieś w innym miejscu regulaminu komuś udało się znaleźć
    wyjaśnienie, że chodzi np. o odsetki tylko od tej wycofanej kwoty.

    to konto zatem ma sens tylko jako de facto lokata likwidowana 1-szego dnia
    miesiąca.
    ale idźmy dalej - jeżeli wypłacę kasę pierwszego, a potem wpłacę ósmego - to i
    tak mi nie naliczą odsetek za okres 8-31 bo "w razie dokonania dyspozycji
    obciążającej Konto SuperOszczędnościowe Klient nie otrzyma odsetek za miesiąc,
    w którym nastąpiła dana dyspozycja"

    trochę lipne to rozwiązanie
    pozdrawiam :)

  • 4. Data: 2010-07-07 11:39:17
    Temat: Re: konto superoszcz?dno?ciowe citibank - ?art?
    Od: " " <w...@g...pl>

    Co sie rzucasz człowieku

    On chce ci powiedzieć że jest to kpina, durnota, idiotyzm i debilizm

    i tyle a ty nie broń banków

    xbartx <b...@h...net> napisał(a):

    > Dnia Wed, 07 Jul 2010 08:42:59 +0200, zbig napisaĹ&#65533;(a):

    zĹ&#65533;otĂłwkÄ&#65533; - to nie dostanÄ&#65533; odsete

  • 5. Data: 2010-07-07 12:03:07
    Od: g...@o...pl

    > Co sie rzucasz człowieku
    > On chce ci powiedzieć że jest to kpina, durnota, idiotyzm i debilizm
    > i tyle a ty nie broń banków

    jakiś czas temu reklamowali to konto z niezłym (mimo braku dziennej)
    oprocentowaniem, ale poddałem się, widząc w regulaminie oszałamiającą dla
    przeciętnego klienta liczbę haczyków

  • 6. Data: 2010-07-07 12:08:47
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 07 Jul 2010 12:26:39 +0200, zbig napisał(a):

> [...]
    > dyspozycji obciążającej Konto SuperOszczędnościowe Klient nie otrzyma
    > odsetek za miesiąc, w którym nastąpiła dana dyspozycja"

    Dla kogo lipne dla tego lipne ;)

    --
    xbartx

  • 7. Data: 2010-07-07 12:12:31
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "zbig" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > tak mi nie naliczą odsetek za okres 8-31 bo "w razie dokonania dyspozycji
    > obciążającej Konto SuperOszczędnościowe Klient nie otrzyma odsetek za

    Citi never sleeps.

    Przysypia tylko raz na miesiąc i wtedy można niepostrzeżenie wypłacić.
    Inaczej skroją, jak to Citi.

  • 8. Data: 2010-07-07 14:51:13
    Od: "Seba" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    zbig <z...@p...onet.pl> napisał(a):

    > to konto zatem ma sens tylko jako de facto lokata likwidowana 1-szego dnia
    > miesiąca.

    dokładnie tak je traktowałem (gdy było 7,07 i 6,06 %), teraz to juz nie ma
    sensu tam nic trzymac