  • 1. Data: 2010-07-07 17:43:41
    Temat: Opłaty BZWBK
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    Którego dnia miesiąca bank BZWBK pobiera opłaty, a dokładnie
    chodzi mi o opłatę za kartę debetową. Wiem że powinien robić to na
    początku miesiąca ale jakoś nie pobrał mi jeszcze tej opłaty, a
    nie chcę aby zrobił się debet na koncie jak wydam wszystko co mam.

    Damian

  • 2. Data: 2010-07-08 11:45:13
    Temat: Re: Opłaty BZWBK
    Od: "Kotlet mielony" <b...@b...blabla>

    Użytkownik "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > początku miesiąca ale jakoś nie pobrał mi jeszcze tej opłaty, a
    > nie chcę aby zrobił się debet na koncie jak wydam wszystko co mam.

    z tego co wiem pobieraja dwa razy w miesiacu

    --
    http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl
    / - rewelacja !

  • 3. Data: 2010-07-09 06:31:12
    Od: "Damian Niusy" <a...@w...pl>

    > z tego co wiem pobieraja dwa razy w miesiacu

    Ale chyba opłaty za konto 2 *3,5 zł tak mi powiedzieli w banku.
    A za kartę właśnie sobie pobrali całość, widać musieli przeczytać mój wpis
    tutaj :)

    Damian