eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCitibank › Citibank
  • Data: 2005-03-30 16:09:29
    Temat: Citibank
    Od: "Nowy ----> Marcin" <.@.> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    No to zalozylem konto w tym banku. DOstalem karte maestro i troche papierow
    (umowa, etc). Pytanie mam do znawcow: o co moze chodzic jak proboje sie
    zalogowac, podaje nr karty i pin do bankomatu na stronie, moge wejsc i
    zaakceptowac regulamin ale zaraz wyskakuje nastepne okienko: "Przepraszamy.
    Instrukcja nie może być wykonana. W celu uzyskania dalszej pomocy zadzwoń do
    CitiPhone." Co robie zle ? Moze trzeba odczekac jakis czas zeby uaktywnili
    to konto ?

    --
    Marcin
    Załóż konto w mBanku http://tinyurl.com/6rmr9
    lub Inteligo http://tinyurl.com/3s73z
    Zarabiasz Ty i ja. Sprawdz. :) Poradnik aukcjonera http://tiny.pl/htf8

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1