eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCitibank › Re: Citibank
  • Data: 2005-03-30 17:40:47
    Temat: Re: Citibank
    Od: "Nowy ----> Marcin" <.@.> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    >> Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    >> Najgorsze jest to ze tam podobno nic nie wiedza. Niech ktos napisze,
    >> co oni maja wcisnac na klawiaturze to zadzwonie i im powiem bo
    >> narazie to ten bank dla mnie sie skompromitowal :(
    >
    > Jak to podobno nic nie wqiedza?
    > Dzwoniles?
    > Zadzwon na 0 801 32 2484
    > wybierz polski jezyk i jak bedziesz w mnu wciasnij 0 i powiedz, ze chcesz
    > uaktywnic dostep do internetu.

    dzwonilem :( Przed chwila gadalem z nawet sympatycznym gosciem no i
    powiedzial ze mam wlaczony dostepn przez net. Aczkolwiek jak podaje na
    stronie nr karty i pin do bankomatu to nastepnie pojawia mi sie regulamin,
    klikam na akceptuj i to okno z tekstem wyskakuje. "Przepraszamy.
    Instrukcja nie może być wykonana. W celu uzyskania dalszej pomocy zadzwoń do
    CitiPhone." W koncu powiedzial ze moze po przetworzeniu danych w nocy od
    jutra bedzie dostep aktywny. Zobaczymy. Czy ma racje ? Trzeba odczekac ?
    Troche to dziwne jak na 21 wiek :)

    --
    Marcin
    Załóż konto w mBanku http://tinyurl.com/6rmr9
    lub Inteligo http://tinyurl.com/3s73z
    Zarabiasz Ty i ja. Sprawdz. :) Poradnik aukcjonera http://tiny.pl/htf8

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1